little miss phoenix

Etstykkemindremig

11 indlæg i dette emne

Hej kære med-brude :)

 

Jeg skal giftes i september 2019, hvilket giver mig 21 måneder til at tabe ca 25 kg. 

 

Min startvægt var 88 kg lige ud kg og vil meget gerne ned på ca 65 kg. Det vigtigste er dog at komme under 70 kg og få det godt med mig selv, uanset om vægten så siger 69 eller 59 kg :thumbsupsmileyanim:

 

Jeg skal selv sy min brudekjole, er uddannet skrædder, så jeg skal igang med kjolen ca 6 måneder før, hvilket betyder at jeg jo reelt "kun" har 1 år og 3 måneder..

 

Jeg vil opdatere min vægttabstråd her hver fredag med min vægt, samt hvad der ellers lige må falde mig ind, som er vægttabsrelateret og ikke så meget bryllupsrelateret - det holder jeg i min planlægningstråd :lol:

 

_____________________________________________________

 

18.11.17: 90 kg

24.11.17: 88,8 kg

01.12.17: 86 kg

02.01.17: 88,3 kg

Redigeret af little miss phoenix
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fundet min "gamle" tråd frem her frem. Jeg var ikke super motiveret, men det er jeg nu! Jeg har de sidste 2 uger været topmotiveret, og været til combat 4 gange og er begyndt at løbe igen. Jeg har på den første uge tabt 1,2 kg og regner med at det ikke fortsætter i samme tempo fremover :lol: Jeg synes bare det er SÅ fedt at have fået motivationen og lysten tilbage, det giver simpelthen så meget overskud! 

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens vægt siger 86,0 så det er minus 800 gram på den sidste uge... Det kører bare det her! Trangen til chips og cola er ved at være forsvundet, så de værste cravings er ovre. Nu går vi så til gengæld ind i julemåneden, hvor der jo er søde sager OVERALT, men jeg forsøger at være fornuftig mens jeg samtidig ikke lægger 1000 begrænsninger på mig selv :thumbsupsmileyanim:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer