chignon

Forberedelse til Kjoleprøvning

9 indlæg i dette emne

Hey alle I skønne folk. 

I denne måned starter jeg min kjoleprøvning i to forskellige butikker og jeg er glæææder mig! 

MEN jeg er også pænt nervøs. Jeg har derfor lige et par spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe mig med. 

Hvilke undertøj er bedst at tage på?? Skal jeg ud og købe en hvid stropløs BH - den eneste stropløse BH jeg har er pink...? Jeg har søgt om det på nettet, men jeg finder forskellige svar og er blevet en smule forvirret :o 

Håber I kan hjælpe. 

Vh Mette 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) Jeg prøvede og købte kjole i går :) Jeg havde i kampens hede og tidspres fået taget sort undertøj på :floejt: Anyway... butikken havde bh´er jeg kunne låne hvis jeg ville, men jeg kunne nu godt abstrahere fra at jeg kunne se mit sorte undertøj :)

 

Noget andet... det er ikke sikkert du skal købe helt hvidt undertøj :) Mit bliver hudfarvet for at blive fuldstændig skjult under kjolen :)

Redigeret af FrøkenPedersen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også planer om hudfarvet undertøj, det synes jeg er mest praktisk - jeg køber også et "sexet" sæt, det bliver brugt dagen derpå :wink:

 

Ift. selve prøvningen, så tager jeg noget undertøj på der minder om det jeg skal bære til selve brylluppet - jeg kommer til at bruge shapewear, så det er ret nemt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde bare mit almindelige undertøj på, da jeg var ude og prøve. Jeg havde ingen idé om, hvilken type kjole jeg gik efter, så jeg ville ikke købe noget specielt undertøj, inden jeg havde kjolen. For mig var det også nemt at se væk fra sorte bh-stropper - kjolerne var så fine, at jeg kun havde øjne for dem!

 

Jeg endte med en kjole, hvor alt undertøj nærmest kunne gå, så det gjorde det nemt :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 13/9/2017 at 1:57 PM, FrøkenPedersen said:

:) Jeg prøvede og købte kjole i går :) Jeg havde i kampens hede og tidspres fået taget sort undertøj på :floejt: Anyway... butikken havde bh´er jeg kunne låne hvis jeg ville, men jeg kunne nu godt abstrahere fra at jeg kunne se mit sorte undertøj :)

 

Noget andet... det er ikke sikkert du skal købe helt hvidt undertøj :) Mit bliver hudfarvet for at blive fuldstændig skjult under kjolen :)

Okay jamen så stresser jeg lige lidt ned over det undertøjs halløj. 

Men ja du har nok ret i, at det skal være hudfarvet undertøj, som er bedst at have på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, ChristinaV said:

Jeg havde bare mit almindelige undertøj på, da jeg var ude og prøve. Jeg havde ingen idé om, hvilken type kjole jeg gik efter, så jeg ville ikke købe noget specielt undertøj, inden jeg havde kjolen. For mig var det også nemt at se væk fra sorte bh-stropper - kjolerne var så fine, at jeg kun havde øjne for dem!

 

Jeg endte med en kjole, hvor alt undertøj nærmest kunne gå, så det gjorde det nemt :)

 

On 13/9/2017 at 2:26 PM, enkenoguniformen said:

Jeg har også planer om hudfarvet undertøj, det synes jeg er mest praktisk - jeg køber også et "sexet" sæt, det bliver brugt dagen derpå :wink:

 

Ift. selve prøvningen, så tager jeg noget undertøj på der minder om det jeg skal bære til selve brylluppet - jeg kommer til at bruge shapewear, så det er ret nemt.

Hehe ja det med det sexede undertøj havde jeg også tænkt lidt på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde bare hvide underbukser på fra H&M xD - jeg synes sagtens man kan abstrahere :D Nu har jeg så også så små babser at en bh ikke er nødvendig, så det var slet ikke et issue :) Jeg vil næsten hellere sige, at du skal sætte dit hår fint på dagen, det hjalp mig rigtig meget, at jeg følte jeg kunne se kjolen med opsat hår :) 

 

Det er SÅ fedt at prøve kjoler! Glæd dig :D 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Mikaster said:

Jeg havde bare hvide underbukser på fra H&M xD - jeg synes sagtens man kan abstrahere :D Nu har jeg så også så små babser at en bh ikke er nødvendig, så det var slet ikke et issue :) Jeg vil næsten hellere sige, at du skal sætte dit hår fint på dagen, det hjalp mig rigtig meget, at jeg følte jeg kunne se kjolen med opsat hår :) 

 

Det er SÅ fedt at prøve kjoler! Glæd dig :D 

Okay jamen så bruger jeg mine tanker på håropsætningen i stedet for undertøjet. Jeg havde tænkt på at sætte håret fint, men kom frem til at det var unødvendigt, så det er dejligt du siger, at det er værd at sætte det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer