Amnesiachick

Skal jeg fri med en ring eller et ur?

11 indlæg i dette emne

Hej alle sammen! Jeg er faktisk ikke engang forlovet endnu, så jeg hører ikke rigtig til, men forhåbentlig siger min kæreste ja når jeg frier til ham. Vi er ikke traditionelle på nogen måde, og jeg gider ikke sidde og vente på at blive friet til, så jeg tager én for holdet. :floejt:

 

Idéen har jeg sådan set på plads, men jeg er virkelig i tvivl om, hvad jeg skal fri med. Han elsker ure, så mit første instinkt var at fri med et ur - men nu er jeg blevet lidt bange for, om han vil føle at han så kun kan gå med dét ur, og ikke nogen af de mange andre han har, siden det er et forlovelsesur.

 

Så tænkte jeg på at fri med en ring, men jeg tror ikke han ville gå med forlovelsesringen efter vi blev gift. Men kan han så bruge forlovelsesringen som vielsesring? Eller er det helt forkert? Og hvis jeg friede med en ring kunne jeg jo købe et ringsæt, så jeg også fik en ring..som jeg egentlig meget gerne vil have..

 

Som I kan høre er jeg lidt rundt på gulvet. Hælder måske mest til en ring, men vil nok bare gerne have bekræftelse på at man godt kan bruge forlovelsesringen som vielsesring. Hvad tænker I? Og hvordan i al verden finder jeg ud af hvad hans ringstørrelse er på en nogenlunde diskret måde?

 

På forhånd tak og så kommer jeg forhåbentligt snart "rigtigt" herind. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når han er glad for ure, så ville jeg vælge et ur :)
Hvis han ikke er til ringe så vil den formentlig komme til at ligge i en skuffe alligevel :)
Det er jo ikke alle der frier med noget :) For vores vedkommende blev vi bare enige om at vi gerne ville giftes med hinanden :)
Så vi har ingen ring før vi bliver gift og vi har kun hinandens ord for vi sådan set jo er forlovede :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg friede til min mand uden at give ham noget som helst, jeg spurgte ham bare om han havde lyst til at blive gift med mig.

 

Jeg fik en vielsesring, som jeg selv var med til at vælge, han ville ikke have nogen ring. Så vi er heller ikke traditionelle på det punkt.

 

:) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg friede til min kæreste med ring. Jeg havde købt en både til ham og mig selv, han har dog altid sin i en kæde om halsen da han har svært ved at vende sig til at have ring på. Vi bruger vores forlovelsesringe som vielsesringe når vi skal giftes her til november, vi får graveret dato og navn i og i min kommer der også en sten i.

 

jeg havde lånt en masse prøveringe fra en guldsmed som jeg fik min kæreste til at prøve, med den undskyldning at det var min veninde der skulle bruge hans ringstørrelse da hun mente at hans størrelse var den samme so

m hendes kæreste da hun lige var blevet forlovet og gerne ville giøve ham en ring i gave. 

Han fattede dog lidt mistanke om at ringen nok var til ham, men han blev stadig meget overrasket da jeg friede til ham 14 dage efter.

 

Held og lykke med frieriet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer