D1tte

lokation MED overnanting - Midtjylland

12 posts in this topic

Hej :)

Jeg skal giftes 2018 og har styr på storset alt UNDTAGEN, lokationen.

Det skal være i jylland og rigtig gerne midtjylland .. nogle der kender nogle anderledes steder, rustik, unik, hyggeligt ?

Vi bliver ca. 55 mennesker.

* Ikke på Hotel Vejlefjord, for der arbejder jeg :lol: ....

!!!!!! På forhånd TAK for hjælpen!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

22 hours ago, Kastberg said:

Hvis vi kun taler lokaler og overnatning, er der Sinding Feriecenter lige uden for Herning. De har en fantastisk akkustik i det store lokale! :)

Det har de nemlig og det er et fedt sted  :) Men er det midtjylland ? :) Jeg er iøvrigt ikke sikker på at der er overnatning til 55 personer men da jeg var derovre sidst var der flere der sov i campingvogn o.l.

0

On 6/10/2017 at 10:26 AM, diskobil said:

Det har de nemlig og det er et fedt sted  :) Men er det midtjylland ? :) Jeg er iøvrigt ikke sikker på at der er overnatning til 55 personer men da jeg var derovre sidst var der flere der sov i campingvogn o.l.

Det kommer vist an på hvem du spørger, men deres buskort osv. er under region midt, så det er det vel :) mener der er plads til 50 Pers. i værelserne, men der er jo også en sovesal hvor kan være omkring 20 hvis man selv har madras osv. med :)

0

Annonce ♥

On 11/11/2017 at 10:45 PM, Kastberg said:

Vi fik at vide da vi var ude og se på den, at vi ikke måtte nyde alkohol (også vin) til hvad vi nu holdte. Det kan selvfølgelig godt have ændret sig siden :-)

Min mand og jeg holdte bryllup der i August og vi kunne bare læse på hjemmesiden at man måtte nyde vin og øl til maden. Grunden til det er bare at de ikke ønsker lejren skal huse drukfester, men gør man det med måde er der ikke noget problem :-)

0

Annonce ♥