7 indlæg i dette emne

Min kæreste og ´jeg skal giftes til sommer og er igang med forberedelserne.

 

Angående ringene er vi ikke helt enige og er derfor ude i, at vi hver især finder en ring vi gerne vil have og så bliver det ikke de klassiske vielsesringe.

Ringen kommer derfor ikke til at ligne hinanden - men bare to "almindelige" ringe.

 

Er det mærkeligt? Eller er det helt normalt? :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Pernille.

 

Tillykke med det kommende bryllup.  Jeg synes I skal gøre præcis som det passer jer. Det vigtigste er, at I begge to er vilde med ringene I skal gå med, så pyt da med, at de ikke er ens.

 

Her ved os er det kun mig, der kommer til at bære ring. Min forlovedes arbejde gør det besværligt med Ring, så han slipper. Så bruger vi pengene på noget andet, der er RIGELIGT, ha ha :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak for svar :-)

Dejligt at høre, at jeg/vi ikke er helt skøre med tanken om at have to forskellige ringe ;-)

Det er jo trods alt en ring, vi hver især, gerne skulle have på resten af livet, så vil gerne være tilfreds - og vi har bare forkellig smag.

Men kom meget i tvivl om det var en meget mærkelig idé.. og hvor er det skønt man kan skrive herinde og få hjælp!

Men ja, det vigtigste er jo at man selv er glad og tilfreds.

 

Det er rigtig dejligt. Jeg har kun deltaget i et bryllup - som ikke var så traditionelt - så har er helt på bar bund ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I er bestemt ikke ude med en mærkelig ide - jeg laver meget ofte forskellige ringe - nogen gange helt forskellig - andre gange med et gennemgående tema, men dog forskellig. Der er jo heller ikke to mennesker, der er ens.

 

ege art

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

44 minutes ago, Ege Art said:

I er bestemt ikke ude med en mærkelig ide - jeg laver meget ofte forskellige ringe - nogen gange helt forskellig - andre gange med et gennemgående tema, men dog forskellig. Der er jo heller ikke to mennesker, der er ens.

 

ege art

Tak for svar. Dejligt at høre, at vi ikke er helt ude på et sidespor ;-) vi har nemlig vidt forskellig smag, og jeg er ikke til den helt klassiske vielsesring, hvor min kæreste vil have det så simpelt som overhovedet muligt. Og nej - ikke to mennesker er ens.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min svoger og svigerinde ville gerne have samme ring, men i forskellige farver (så den ene endte med rødguld, den anden med hvidguld). Der er altså mange forskellige måder - men SELVFØLGELIG skal I hver især have en ring, som I har lyst til at have på resten af livet! Hvor ofte ser folk dem samtidig alligevel? ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer