Sign in to follow this  
Followers 0
FrøkenPedersen

Reception

5 posts in this topic

Vi leger lidt med tanken om en lille reception.

Men når vi ser rundt omkring hvad en reception indeholder stikker det lynhurtigt af :)

Festen bliver lille og intim med kun 19 personer, men vores familie og omgangskreds er kæmpestor.

Spørgsmålet er nu...

Kan man holde lille reception efter vielsen for "alle andre" med KUN bryllupskage og bobler? altså intet kagebord, slikbuffet, pindemadder, frisk frugt, kaffe, øl, lemonade og vand og hvad vi ellers kan se bliver serveret? eller er det bedre at lade være hvis det kun er kage og bobler?

Edited by FrøkenPedersen
0

Annonce ♥

Jeg tror det kommer an på hvad tid vielsen står, og hvor lang tid I gerne vil have taget billeder. Jeg var til bryllup i august hvor parret blev viet kl. 13 og fotograferet i 1½ time efter, hvis der ikke havde været lidt mad til receptionen mens de blev fotograferet var vi godt nok blevet sultne. :lol: Bryllupskagen blev så serveret omkring kl. 16. Men jeg synes sagtens man kan undvære slikbuffet, frisk frugt og sådan noget. 

0

Vielsen er planlagt til kl 15 og det tager vel en times tid. Billeder bliver taget i og omkring kirken umiddelbart efter. :) Jeg aner ikke hvor lang tid det tager :) Men måske det ville give mening at flytte vielse til 14.30 hvis vi skal have en lille reception?
Men er kage så nok når det er sådan en slags eftermiddagskaffe :)
Reception er tænkt for dem der ikke skal med til selve festen.

0

Annonce ♥

On 22/10/2017 at 8:57 PM, FrøkenPedersen said:

Vielsen er planlagt til kl 15 og det tager vel en times tid. Billeder bliver taget i og omkring kirken umiddelbart efter. :) Jeg aner ikke hvor lang tid det tager :) Men måske det ville give mening at flytte vielse til 14.30 hvis vi skal have en lille reception?
Men er kage så nok når det er sådan en slags eftermiddagskaffe :)
Reception er tænkt for dem der ikke skal med til selve festen.

Så synes jeg sagtens I kan nøjes med kage. :) 

0