Amnesiachick

Marie og Tommys botaniske bryllup | 07.07.2018

32 posts in this topic

Så er der billeder af kjolen! :loveshower: 

BeFunky Collage.jpg

Den er selvfølgelig meeega krøllet... :floejt: Jeg skal have et skørt under så den ikke folder så voldsomt, og så skal ærmerne lægges ind. Jeg er helt forelsket! Det er godt den hænger ved mine forældre nu, så jeg ikke er fristet til at tage den på i tide og utide. :lol:

Vi fik også snakket muligheder for pynt og transformation af terrassen. Vi skal have bygget spær til taget - min far har heldigvis en uhyggelig mængde træ liggende så det koster ikke en krone. :thumbsupsmileyanim: Derudover skal der bygges en form for "net" som vi kan hænge grønt, lyskæder og kugler til levende lys op i. Det bliver et større projekt, men jeg får heldigvis sommerferie i start juni så vi skal nok nå det! Her er et billede fra i sommers: 

18838849_10211751617499705_3237014360337492800_n.jpg

Poolen bliver dækket over med gulv, og så sættes der dj udstyr op dér. Orangeriet til venstre bliver et hyggeligt lille lounge hjørne, og så er der hele området "bag" fotografen hvor bordene skal stå. :) De har selv holdt bryllup for 30 gæster da terrassen var halvt så stor, så vi ved at der er god plads, selv om det måske ikke ser ud af meget. 

Jeg glæder mig såååå meget til at komme i gang! Det bliver meget mere gør-det-selv end vi oprindeligt havde forestillet os, men det bliver virkelig også vores drømmebryllup nu, præcis som vi vil have det. Jeg er  heldig at have en far der er mega handy og gerne vil stå på hovedet for sin datters bryllup. :loveshower:  Han har forresten bygget hele terrassen (og huset) selv, der har ikke været en eneste person inde over - så jeg stoler blindt på hans evner. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Først og fremmest: Den kjole er bare så smuk til dig. Sikke en figur! Jeg er vild med enkelheden, som fremhæver ryggen og blondedetaljerne i ærmerne meget fint. Og så bliver du jo seriøst 1 km høj i den!:loveshower: Den er et supergodt valg.

Og dernæst: Et kæmpe skulderklap til din seje far, hvor er det godt gået, at han da 'bare lige' fikser terrassens overdækning til festen. Det er altså megasejt, og jeg glæder mig til at se udviklingen. Nå, jeg vil vende tilbage til mine egne kjolegrublerier... svært når man er lige vild med to.

0

14 hours ago, enkenoguniformen said:

Først og fremmest: Den kjole er bare så smuk til dig. Sikke en figur! Jeg er vild med enkelheden, som fremhæver ryggen og blondedetaljerne i ærmerne meget fint. Og så bliver du jo seriøst 1 km høj i den!:loveshower: Den er et supergodt valg.

Og dernæst: Et kæmpe skulderklap til din seje far, hvor er det godt gået, at han da 'bare lige' fikser terrassens overdækning til festen. Det er altså megasejt, og jeg glæder mig til at se udviklingen. Nå, jeg vil vende tilbage til mine egne kjolegrublerier... svært når man er lige vild med to.

Tusind tak! Og ja, jeg ser lige pludselig lang ud - min maid of honor spurgte om jeg stod på en stol da hun så billederne. :floejt::lol: Ej det er altså ikke et dilemma man vil stå i! Håber der kommer et tegn der kan gøre valget lettere. :cheerleader3:

7 hours ago, little miss phoenix said:

Hvor er den bare smuk den kjole!!!! :a1221:

Og hvor ser det bare flot ud med det feststed!! Sikken smuk have de har dine forældre :thumbsupsmileyanim:

Jeg er også helt vild med den! :loveshower: Og ja, det er simpelthen perfekt! Næsten som at være på ferie et eller andet eksotisk sted. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥