Mikaster

Fest og ballade bryllup i Aarhus

252 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå, nu er det efterhånden ved at være godt halvanden uge siden vores bryllup - og jeg har over flere omgange været igang med at skrive beretning. Men... med nyopstartet praktik for mig, nyopstartet studie for Simon OG en krudtugle som ikke vil sove, ja så kom jeg ikke længere end til selve formiddagen.. Hvorefter Simon lukkede min browser, og dermed slettede alt det jeg havde skrevet! (y)

Så! Here it goes again! (Forhåbentlig)

Jeg deler beretningen op i formiddag, vielse og fest - så kan jeg skrive det hele af lidt flere omgange :floejt:

Formiddag

Dagen startede med at jeg vågnede kl. 04.46... det er åbenbart en bryllupssygdom, kan jeg fornemme :lol: Jeg fik dog vendt mig om, og fik et par timer mere på øjet! Heldigvis for det!

Olivia og jeg sov hos mine forældre, mens Simon overnattede hos sine forældre - og det var brandhyggeligt! Jeg stod endelig op ved 7-tiden og fik lavet havregrød til Olivia og mig selv og forsøgte at have en så normal morgen som muligt :) Olivia var der heldigvis til at tage en masse opmærksomhed, så jeg nåede faktisk ikke rigtigt at være super nervøs om morgenen :) 

Morgenen gik med at lægge neglelak, lege med Olivia og gå i bad - kl. 09.30 kom min svigermor for at sætte mit hår! Hun var ultrakoncentreret, og lavede et KANON stykke arbejde! 

Ved 11-tiden skulle Olivia sove, jeg slap for den tjans, og min mor gik en god tur med klapvognen - imens tog jeg imod hende som skulle lægge min makeup :) Vi tog det stille og roligt og snakkede en masse - hun er en af mine veninders veninder, og lagde også makeup på min veninde til hendes bryllup :) Lige dér kunne jeg godt mærke at nerverne var på vej! Fy for den :o 

Så tog det ellers lige knapt halvanden time at lægge makeup på både min mor og jeg, og da min makeup var done, vågnede Olivia! Perfekt timing! Hun fik lidt at spise, og fik så ellers sit fine tøj på - klokken var ved at være 12.30. Min mor blev færdig med sin makeup, og så gik tiden pludselig stærkt - for kl. 12.55 havde min mor ikke tøj på endnu! Og de skulle køre kl. 13.15, og der skulle jeg også være i min kjole, hvilket jeg IKKE var 12.55 :lol:

Men alt gik vel, og min mor, Olivia og svigermor kom afsted til tiden, og jeg havde kjole på :thumbsupsmileyanim:

Fortsættelse følger!!

0

Kirken! The moment of them all!

Nå, men jeg skulle jo så ENDELIG ind til kirken, jeg var ved at gå til af spænding!! Vi kørte afsted allerede kl. 13.30, og det tog os ikke mere end 10 min. at køre derind, så vi ventede pænt i bilen, mig og min far, indtil klokken ramte 13.50, så kørte vi helt op til kirken! Og der tog min allerbedste barndomsveninde imod mig, med min buket i hånden! Den var SÅ flot og dejligt farverig! Simon havde fået frie hænder, og han får UG i buketudvælgelse :thumbsupsmileyanim: 

Nu vil jeg lade et par billeder tale for sig selv, de kommer i flere indlæg, de er ret store, selvom jeg har gjort dem mindre en gang.. :) Det første her, ankommer min far og jeg til kirken!

M&S_010918_Bryllup (67 of 1104) copy.jpg

1

Som sagt tog min veninde (og brudepige) imod mig i våbenhuset, som I kan se på billederne har jeg rimelig mange nerver på! 

Kirketjeneren fortalte, at jeg måtte sige til når jeg var klar, og hurtig som jeg er, gik vi simpelthen igang 3 minutter før tid :floejt:

M&S_010918_Bryllup (68 of 1104) copy.jpg

M&S_010918_Bryllup (73 of 1104) copy.jpg

M&S_010918_Bryllup (77 of 1104) copy.jpg

1

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Resten af festen vælger jeg ikke at smide billeder op af, der er mange dejlige mennesker på billederne, og jeg er ikke sikker på, at alle ønsker at ligge her på nettet :) 

Festen var vores livs fest! Den var fyldt med grin, kærlighed og spas! Vi græd ikke meget, og det er vi SÅ glade for! Det ligger ikke rigtig til os, at sidde hele aftener med tårerne trillende :lol: Min far holdt den dejligste tale, og jeg er SÅ taknemmelig for, at han holdt en "rigtig" farmandstale, det var virkelig dejligt! <3 

Simons forældre holdt fælles tale, og gav os små "gaver" som passede til os, og det vi bragte med ind i vores ægteskab :) 

Simons tale var LIGE i øjet! Den var sjov, virkelig jysk og fuldstændig fantastisk! Han lagde salen ned med sjove kommentarer og søde sætninger om os som par, og selvfølgelig vores datter <3  Jeg holdt en kort tale, men jeg er så glad for at jeg valgte at sige noget! Det var helt igennem perfekt!

Dog vil jeg lige give mine forældre og et par af deres venner en ordentlig credit - de havde hyret en tryllekunstner/entertainer, og det var seriøst højdepunktet! Han blæste os omkuld! Kæææææmpe stor anbefaling til Simon Olesen, som holder til i Aarhus!!!! :cheerleader3:ham kan I se på billedet! 

Tak fordi I ville læse med, jeg ved beretningen er lidt kort, men det er SÅ svært at fortælle om det hele på skrift - og jeg er stadig ved at bearbejde alle indtrykkene <3 

M&S_010918_Bryllup (794 of 586) copy.jpg

0