Mikaster

Fest og ballade bryllup i Aarhus

252 posts in this topic

23 minutes ago, Mikaster said:

Dem man savner.

For 9 år siden mistede jeg meget pludseligt tre ud af mine fire bedsteforældre, den ene efter længere tids sygdom, og to som døde pludseligt. Min mors forældre sagde farvel til denne verden med 5 måneders mellemrum, og det var et kæmpe chok og en stor sorg for vores lille familie. Både min mor og jeg er enebørn, og mine bedsteforældre var mit et og alt. Min fars mor sagde farvel ikke mindre end 14 dage efter min mors mor var sovet ind.

Jeg har tænkt meget på, hvordan jeg kunne mindes dem og huske dem på vores bryllupsdag, og tænker på, om nogle af jer har ideer til, hvordan de kan være med mig på dagen? Jeg har besluttet mig for at lægge min buket på deres gravsted dagen efter brylluppet <3 , men jeg vil så gerne have dem hos mig. 

Så kom gerne med sjove, søde og hyggelige ideer :)<3 

Min far døde da jeg var 7 år gammel, så han kommer ikke til at være en del af vores dag. Jeg har købt sådan en ramme-dims til buketter, som jeg sætter et billede af ham i, og så regner jeg også med at sætte et billede op af ham og min nu afdøde farmor, som jeg mistede for to år siden, sammen med et lille lys på vores vielsessted <3 Min kæreste har ikke rigtig haft noget forhold til sine bedsteforældre, så han føler ikke det samme behov, men jeg synes det er enormt vigtigt at have min far og farmor "med på dagen" om man så må sige :) 

0

Annonce ♥

On 5/12/2017 at 9:42 PM, little miss phoenix said:

Ej jeg synes ikke selv det helt gav mening, men du kan hvad jeg mener her: https://www.etsy.com/dk-en/search?q=bouquet charm in memory&ref=auto4&as_prefix=bouquet  Der er billeder af de der fotodimser :rolleyes:

Hvor er de fine! Det tror jeg helt sikkert jeg gør! :a1221: synes det er svært at de ikke er her.. selvom det er mange år siden :(

0

Annonce ♥

On 12/9/2017 at 11:42 AM, Mikaster said:

Invitationerne er i hus!

Så kom invitationerne hjem, jeg synes de er ret fine! Selvom jeg måske skulle have valgt dem lidt mindre.. men sådan er det jo :) 

invitation.jpeg

Lækre farver- og jeg synes ikke det gør spor, at de er store: Det er trods alt en stor fest, ikke? :thumbsupsmileyanim:

0

5 hours ago, enkenoguniformen said:

Lækre farver- og jeg synes ikke det gør spor, at de er store: Det er trods alt en stor fest, ikke? :thumbsupsmileyanim:

Haha jo det er det selvfølgelig :lol: men de er jo A5 størrelse, når de er foldede :o Og jeg havde svært ved at lure på hjemmesiden om de mente at de var en A5 når de var foldet, eller om det var en A5 som var blevet foldet... Og jeg tænkte at hvis det nu er det sidste, så turde jeg ikke bestille en A6 foldet af frygt for at de ville blive mega små - selvom jeg nu kan se at det nok var det jeg skulle have gjort :lol: Men de er flotte, og folk kan læse hvad der står i dem, selv de ældre :thumbsupsmileyanim:

0

Sko bestilt hjem!

Så har jeg bestilt et par sko hjem! De er virkelig fine og har den helt rigtige højde og farve (forhåbentligt)! Hvis det ikke skal være bryllupssko beholder jeg dem måske alligevel :floejt:

Jeg har bestilt dem på zalando - de koster 499 :) 

0B68605C-3AB0-4DA6-837D-371C53DE6988.jpeg

0

Annonce ♥

1 minute ago, Mikaster said:

Sko bestilt hjem!

Så har jeg bestilt et par sko hjem! De er virkelig fine og har den helt rigtige højde og farve (forhåbentligt)! Hvis det ikke skal være bryllupssko beholder jeg dem måske alligevel :floejt:

De er rigtigt søde, og ser meget behagelige ud. Farven er også god til næsten alt, så det er da en vinder! :)

Jeg synes det er fedt at se en brudesko-tendens der bevæger sig væk fra det sylespidse og kridhvide til det mere personlige (og udholdelige). Jeg havde selv overvejet sneakers, men der satte Kim alligevel grænsen. Han ville se mig i en form for høje hæle, så det blev et par kilehæls-sandaler, som er bløde og lækre at gå i. Deichmann 350 kr. Bum... :lol:

0

20 minutes ago, enkenoguniformen said:

De er rigtigt søde, og ser meget behagelige ud. Farven er også god til næsten alt, så det er da en vinder! :)

Jeg synes det er fedt at se en brudesko-tendens der bevæger sig væk fra det sylespidse og kridhvide til det mere personlige (og udholdelige). Jeg havde selv overvejet sneakers, men der satte Kim alligevel grænsen. Han ville se mig i en form for høje hæle, så det blev et par kilehæls-sandaler, som er bløde og lækre at gå i. Deichmann 350 kr. Bum... :lol:

Tusind tak!! Og hvor har du ret - jeg er også lykkelig for at det er ok at det ikke er millimetertykke hæle og spidse snuder :thumbsupsmileyanim:

desuden er min bedre halvdel “kun” 180 cm, og jeg er selv 176 - så der er altså ikke så meget at give af :lol:

0

16 minutes ago, Mikaster said:

Tusind tak!! Og hvor har du ret - jeg er også lykkelig for at det er ok at det ikke er millimetertykke hæle og spidse snuder :thumbsupsmileyanim:

desuden er min bedre halvdel “kun” 180 cm, og jeg er selv 176 - så der er altså ikke så meget at give af :lol:

Jeg er 175, og Kim 177, så jeg bliver højere, men pyt, hvis det er det han vil have, så skal han da have det!

0

9 minutes ago, enkenoguniformen said:

Jeg er 175, og Kim 177, så jeg bliver højere, men pyt, hvis det er det han vil have, så skal han da have det!

Høhø ja det skal han da! Det har bare altid været et problem for mig, hvis jeg blev højere.. så derfor går jeg benhårdt efter ikke at være det den dag :lol:

0

Annonce ♥

1 hour ago, Mikaster said:

Sko bestilt hjem!

De er da bare vildt pæne!!! Dem kunne jeg også godt have fundet på at have på, hvis jeg ikke allerede havde købt! Jeg har købt to par, netop også for komfortens skyld :D Men min kæreste er 1.90 og jeg er 1.69 så han synes det er en god ide med hælene til at starte med.. Så det blev nogle chunky hæle, jeg kan simpelthen ikke gå i andet! 

Jeg tænker også at det er nogle sko, som du kan beholde og bruge til alt muligt andet bagefter, fordi det er sådan en god farve og form :thumbsupsmileyanim:

0

5 minutes ago, little miss phoenix said:

De er da bare vildt pæne!!! Dem kunne jeg også godt have fundet på at have på, hvis jeg ikke allerede havde købt! Jeg har købt to par, netop også for komfortens skyld :D Men min kæreste er 1.90 og jeg er 1.69 så han synes det er en god ide med hælene til at starte med.. Så det blev nogle chunky hæle, jeg kan simpelthen ikke gå i andet! 

Jeg tænker også at det er nogle sko, som du kan beholde og bruge til alt muligt andet bagefter, fordi det er sådan en god farve og form :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak! Jeg synes også bare de er mega fine, og så er det totalt ligesom jeg havde tænkt dem! Nu krydser jeg bare for at de så også er behagelige og have på :o !! Det er jo det værste ved at bestille online.. you never know!

Haha ja så er der jo masser af højde at give af! jeg kan godt forstå du vælger en blokhæl, det har jeg også gjort. Man skal have dem på hele dagen og hele natten og så skal de altså bare sidde godt! God ide med to par! Jeg tænker at jeg må være barfodet hvis jeg vil have dem af :floejt:

Ja jeg tænker også de er fine til en lille sommerkjole eller lignende :cheerleader3:De er jo så anonyme at de kan gå til nærmest alt :) 

0

Fotografen

www.fantomfoto.dk

- og min mor :a1221:

Jeg tænkte jeg lige ville fortælle lidt kort om den fotograf vi har valgt :) - vi var valgt Lars, fordi han har fotograferet os flere gange før, og han gør det super godt! Vi synes det er rart at vi kender ham i forvejen, og ved at han altid leverer! Han er egentlig reklamefotograf, men synes også det er sjovt at lave bryllupper. Lars kommer fra kirke til brudevals, og det glæder vi os super meget til! Derudover så er han jo altså bare virkelig flink og rar at være sammen med!

Jeg er så super heldig, at min mor er ferm med et kamera - hun er faktisk ret så god - og hun har sagt ja til at fotografere imens vi gør os klar og får en lille én til nervøsiteten :)<3 Vores datter og jeg overnatter hos mine forældre natten før brylluppet, og så er der god tid til råhygge, klargøring, hår, makeup og fotografering <3 

Edited by Mikaster
0

14 hours ago, Mikaster said:

Fotografen

www.fantomfoto.dk

- og min mor :a1221:

Jeg tænkte jeg lige ville fortælle lidt kort om den fotograf vi har valgt :) - vi var valgt Lars, fordi han har fotograferet os flere gange før, og han gør det super godt! Vi synes det er rart at vi kender ham i forvejen, og ved at han altid leverer! Han er egentlig reklamefotograf, men synes også det er sjovt at lave bryllupper. Lars kommer fra kirke til brudevals, og det glæder vi os super meget til! Derudover så er han jo altså bare virkelig flink og rar at være sammen med!

Jeg er så super heldig, at min mor er ferm med et kamera - hun er faktisk ret så god - og hun har sagt ja til at fotografere imens vi gør os klar og får en lille én til nervøsiteten :)<3 Vores datter og jeg overnatter hos mine forældre natten før brylluppet, og så er der god tid til råhygge, klargøring, hår, makeup og fotografering <3 

Jeg var lige inde og se på hans billeder, de har en god stil. Jeg synes generelt der er mange gode fotografer, når man sådan graver lidt- det er svært at vælge. Vores valg har ligget fast i meget længe nu, der var en af de første ting vi ordnede efter forlovelsen. :)

0

Annonce ♥

5 hours ago, enkenoguniformen said:

Jeg var lige inde og se på hans billeder, de har en god stil. Jeg synes generelt der er mange gode fotografer, når man sådan graver lidt- det er svært at vælge. Vores valg har ligget fast i meget længe nu, der var en af de første ting vi ordnede efter forlovelsen. :)

Jeg synes også at det han laver er rigtig godt! - for os handler det også lige så meget om det, at have fotograf på hele dagen - det var faktisk det allervigtigste for mig.. Og man kunne jo godt have valgt nogle af de der prof prof prof bryllupsfotografer, men hvis vi skulle have sådan én hele dage, ville vi ikke kunne holde en særlig stor fest :lol:

Men vi er glade for, at vi har valgt Lars :) han er dygtig og rigtig sød!

0

6 minutes ago, little miss phoenix said:

Han laver da super flotte billeder!! Det tror jeg I bliver rigtig glade for :) Og dejligt at kunne tjekke en ting mere af listen tænker jeg :thumbsupsmileyanim:

Ja det synes jeg! Jeg er sikker på at vi bliver SÅ glade for det :thumbsupsmileyanim: ja det var det første vi bookede efter vi havde booket kirken :lol:

0

Annonce ♥

On 19/12/2017 at 7:23 PM, enkenoguniformen said:

De ser rare ud - tillykke med købet. Dejligt, at de er kommet så hurtigt. :thumbsupsmileyanim:

De er faktisk også rare! Men de skal lige gåes til :) - ja det er fedt at de kom så hurtigt! Men zalando er jo heller ikke dem med den længste leveringstid - heldigvis :thumbsupsmileyanim:

0

En lille Update :) 

jeg endte med at returnere de sko, som jeg købte.. Da jeg fik dem på igen føltes de simpelthen elendige på foden :(

Invitationerne er kommet frem til alle, og de første er begyndt at melde tilbage - indtil nu er der ingen afbud :thumbsupsmileyanim:

0

11 minutes ago, Mikaster said:

En lille Update :) 

jeg endte med at returnere de sko, som jeg købte.. Da jeg fik dem på igen føltes de simpelthen elendige på foden :(

Invitationerne er kommet frem til alle, og de første er begyndt at melde tilbage - indtil nu er der ingen afbud :thumbsupsmileyanim:

Øv da- de var ellers fine! Men godt du fandt ud af det så hurtigt!

Skønt med positive tilbagemeldinger på jeres invitationer! Så rykker det bare tættere på, ikke? :)

0