Mikaster

Fest og ballade bryllup i Aarhus

252 posts in this topic

43 minutes ago, enkenoguniformen said:

Ha ha ha, ej hvor en FED polterabend! Fantastisk sjov ide med de selfies der!!! :thumbsupsmileyanim:

Det var den bedste dag! Lige så

den passede til mig!! :thumbsupsmileyanim: 

ja det var virkelig godt! Og så skulle de godkende mine selfies - og hvis de var gode nok så fik jeg en præmie :cheerleader3: heldigvis godkendt de dem :floejt:

0

Annonce ♥

44 minutes ago, enkenoguniformen said:

Ha ha ha, ej hvor en FED polterabend! Fantastisk sjov ide med de selfies der!!! :thumbsupsmileyanim:

Det var den bedste dag! Lige så

den passede til mig!! :thumbsupsmileyanim: 

ja det var virkelig godt! Og så skulle de godkende mine selfies - og hvis de var gode nok så fik jeg en præmie :cheerleader3: heldigvis godkendt de dem :floejt:

0

3 uger og en lidt af hvert opdatering

Jeg lovede jo I måtte se min nye dansekjole, så den får I lige et billede af her :) Den ser lidt gul ud på billedet, men det er den ikke, den er cremefarvet :) 

Derudover er vi færdige med bordkort - endelig! Og så ville jeg jo gerne have bestilt nogle små rammer til min brudebuket, hvor et billede af mine afdøde bedsteforældre skulle være i. Desværre var jeg for sent ude til de rigtige rammer, så jeg fandt i stedet et sted hvor man kunne få indgraveret en lille nøglering, med billeder på! Den er simpelthen blevet så fin og diskret :) Så nu har jeg dem med mig på dagen alligevel <3 

Bordkort.jpg

kjole.jpg

Nøglering.jpg

nøglering2.jpg

0

Annonce ♥

28 minutes ago, FrøkenPedersen said:

Hvor er det flot alt det hele :) 

Detaljen med nøgleringe er jeg helt pjattet med :) har du et link til hvor den slags kan laves? :)

Ja da - jeg har købt den på www.hanhunbarn.dk - det er en indgraveret nøglering og jeg modtog den to dage efter jeg havde bestilt den :thumbsupsmileyanim:

0

1 hour ago, Mikaster said:

Jeg lovede jo I måtte se min nye dansekjole, så den får I lige et billede af her :) Den ser lidt gul ud på billedet, men det er den ikke, den er cremefarvet :) 

Derudover er vi færdige med bordkort - endelig! Og så ville jeg jo gerne have bestilt nogle små rammer til min brudebuket, hvor et billede af mine afdøde bedsteforældre skulle være i. Desværre var jeg for sent ude til de rigtige rammer, så jeg fandt i stedet et sted hvor man kunne få indgraveret en lille nøglering, med billeder på! Den er simpelthen blevet så fin og diskret :) Så nu har jeg dem med mig på dagen alligevel <3 

Bordkort.jpg

kjole.jpg

Nøglering.jpg

nøglering2.jpg

Ej, den er virkelig flot! Elsker detaljen med billedet! Den er så fin!

0

3 hours ago, Mikaster said:

Bordkort.jpg

kjole.jpg

Nøglering.jpg

nøglering2.jpg

Næææh, sikke en fin dansekjole - fin bling! Den klæder dig rigtig flot. :thumbsupsmileyanim:

Også fine bordkort og nøgleringe. Det ser godt ud.

0

Annonce ♥

22 hours ago, little miss phoenix said:

Det lyder seriøst som VERDENS bedste polterabend :lol::thumbsupsmileyanim:

Og hvor er din dansekjole bare fin!! Jeg glæder mig virkelig til at se billeder fra jeres store dag :cheerleader3:

DEt var virkelig en kanon dag!! 

Jeg glæder mig så røv meget!!! 3 uger!!!! OMG!!!

1

Ej, det er lige om lidt! 

I lørdags var det min kærestes tur til at komme på polterabend! Han havde en fantastisk dag - og nu er vi egentlig glade for, at der ikke kommer flere overraskelser :floejt:

Idag kom min menstruation endelig - fire dage over tid. Det er længe siden jeg har været så mentalt presset :lol:

på mandag har jeg sidste fitting af min kjole, og jeg skal ind og have lavet prøveopsætning for sidste gang - Gud hvor kommer det tæt på nu! 

Næste uge skal gå med at få handlet de sidste ting til natmad, få en spraytan, lære brudevals, få sendt min kjole en tur til rens, få tjekket op på hans tøj og glæde os! Fredag får vi lokalet, og så skal der bare knald på oppyntningen! Vores forældre kommer og hjælper sammen med en af vores kammerater som vil hjælpe med de tunge ting! Vores tjenerpiger kommer også lige og ser lokalet og hvor alting befinder sig :) 

jeg glæder mig som et lille barn :lol: men idag skal vi fejre min kæreste, som fylder 28 år <3

0

52 minutes ago, FrøkenPedersen said:

Uhhhh det bliver så fantastisk :) Jeg kunne godt ønske mig at blive gift igen når jeg nu sidder og følger med i jeres bryllupper :) Det er så fantastisk en dag :hjerte: 

Jeg er også en snert ærgerlig over, at det ikke er noget man bare lige gør igen :floejt: men, så kommer man jo til at bære rundt på dejlige minder istedet :lol: 

0

Annonce ♥

8 hours ago, Mikaster said:

Ej, det er lige om lidt! 

I lørdags var det min kærestes tur til at komme på polterabend! Han havde en fantastisk dag - og nu er vi egentlig glade for, at der ikke kommer flere overraskelser :floejt:

Idag kom min menstruation endelig - fire dage over tid. Det er længe siden jeg har været så mentalt presset :lol:

på mandag har jeg sidste fitting af min kjole, og jeg skal ind og have lavet prøveopsætning for sidste gang - Gud hvor kommer det tæt på nu! 

Næste uge skal gå med at få handlet de sidste ting til natmad, få en spraytan, lære brudevals, få sendt min kjole en tur til rens, få tjekket op på hans tøj og glæde os! Fredag får vi lokalet, og så skal der bare knald på oppyntningen! Vores forældre kommer og hjælper sammen med en af vores kammerater som vil hjælpe med de tunge ting! Vores tjenerpiger kommer også lige og ser lokalet og hvor alting befinder sig :) 

jeg glæder mig som et lille barn :lol: men idag skal vi fejre min kæreste, som fylder 28 år <3

Tillykke med kæresten. Jeg håber I har haft en dejlig dag. Ja, det er bare tæt på nu- bare vent, den sidste uge går siiiiiiindssygt hurtigt.

0

12 hours ago, enkenoguniformen said:

Tillykke med kæresten. Jeg håber I har haft en dejlig dag. Ja, det er bare tæt på nu- bare vent, den sidste uge går siiiiiiindssygt hurtigt.

Jo tak! Jeg tror aldrig hans fødselsdag er gået så ubemærket hen :lol: han gad simpelthen ikke i år, når der sker så meget andet.. 

jeg tror dig! Jeg er SÅ spændt!!!!!!!! 

0

On 24/8/2018 at 9:07 AM, Mikaster said:

Jo tak! Jeg tror aldrig hans fødselsdag er gået så ubemærket hen :lol: han gad simpelthen ikke i år, når der sker så meget andet.. 

jeg tror dig! Jeg er SÅ spændt!!!!!!!! 

Så er det dæleme tæt på... er I klar? Er der styr på det hele? Ih, hvor er jeg spændt på at høre om det hele. 

0

6 minutes ago, enkenoguniformen said:

Så er det dæleme tæt på... er I klar? Er der styr på det hele? Ih, hvor er jeg spændt på at høre om det hele. 

Det er simpelthen så surrealistisk! Jeg tror vi er ved at være der! Idag skal jeg til tandlæge, og ned og have spraytan :floejt:

og så skal Simon færdiggøre vores kageopsats!

igår blev jeg færdig med talen til ham, den er kort, men jeg er ikke sikker på at jeg kan klare at holde en som er længere :o 

Olivia kan passe sit tøj, og min kjole er lagt ind og renset! Glæder mig SÅ meget til at få den på <3 

0

Annonce ♥

27 minutes ago, Mikaster said:

Det er simpelthen så surrealistisk! Jeg tror vi er ved at være der! Idag skal jeg til tandlæge, og ned og have spraytan :floejt:

og så skal Simon færdiggøre vores kageopsats!

igår blev jeg færdig med talen til ham, den er kort, men jeg er ikke sikker på at jeg kan klare at holde en som er længere :o 

Olivia kan passe sit tøj, og min kjole er lagt ind og renset! Glæder mig SÅ meget til at få den på <3 

I har en travl dag foran jer- god fornøjelse med det hele <3

0

Annonce ♥

WOOOOOOW!!!!!

Så skete det alligevel - efter 9,5 år som kærester! Hr og fru - jeg kan slet ikke forstå det! Det var uden sammenligning det vildeste jeg nogensinde har prøvet! (Udover at føde Olivia, men det kan ikke helt sammenlignes :floejt:)

tak for alle jeres hilsner! Idag er vi trætte og overvældede, og bruger tiden på at bearbejde alle indtrykkene <3

D13DDB32-5CE5-4079-A08D-165C5F6E72A4.jpeg

Edited by Mikaster
0