Bettybom

Personlig gave - hjælp til inspiration

4 posts in this topic

Hej, 

sagen er den, at min søster skal giftes snart. 

Jeg vil derfor gerne give hende ( og hendes kommende mand self ;) ) en god gave, hvor de kan tænke tilbage på dagen. 

Min ide er, at lave en kasse, hvori der så skal være 12 gaver. En gave for hver måned indtil deres 1 års bryllupsdag. 

Tænker lidt at første måned er en billedramme, hvori de kan putte et billede af dem fra brylluppe i. 

Den sidste gave skal være et gavekort til deres yndlings restaurent, hvor de så kan nyde deres 1 års bryllupsdag :) 

En af månederne vil blot være et stykke chokolade - evt et hjerte. 

En af månederne kunne fx også være noget lækkert massage olie? 

I hver gave skal der så være et lille citat eller digt om kærlighed. 

Det jeg søger, er lidt ideer til, hvad man ellers kunne komme i de må pakker :) 

havde også tænkt lidt på en picnic tur - sammen  med mig og min kæreste. 

Kom gerne med gode forslag :) 

0

Annonce ♥

Hvor er det bare en fin og smuk idé, det må de helt sikkert blive glade for :thumbsupsmileyanim:

Der kan også være en fælles massage, noget musik der minder om brylluppet eller en flaske champagne. Held og lykke med projektet. 

1

Tak for svar - ja jeg håber også de blive glade for den :D 

man vil jo gerne give noget specielt, når det nu er ens søster. 

Massage til dem begge er også god - jeg skal også bare passe på, at budgettet ikke stikker helt af :) 

en lille flaske champagne var også god! 

Og musikken - men det synes jeg er lidt svært - ved jo ikke helt, hvad der bliver spillet? 

Den ene måned skal de også have et gavekort til en film - de har tre børn. Så det må gerne være noget, hvor de lige kan sidde de to og bare være mand og kone :D 

kom gerne med flere gode ideer. 

0

En dag hvor du stjæler ungerne, så de kan slappe af og forkæle sig selv.

At du inviterer din søster, svoger og ungerne på aftensmad (hvis I bor tæt på hinanden, så gerne en hverdagsaften).

Lav et 'kiss-and-makeup-kit' som de kan åbne efter en diskussion bestående af en flaske vin, evt. To glas, en blok papir, to kuverter og to kuglepenne. Ideen er, at de lige i dagene efter brylluppet skriver hver sit brev til den anden med masser af grunde til, hvorfor de elsker hinanden. Disse breve kommes i kuverterne, som forsegles. De åbnes sammen med vinen efter en større diskussion, så de lige får hinandens bedste sider igen...

1

Annonce ♥