aaaa

Mange med til kjoleprøvning = katastrofe? Erfaringer søges

7 indlæg i dette emne

Hej alle B2B :)

 

Jeg nærmer mig snart tiden hvor jeg skal ud og prøve kjole. Og der er så mange jeg gerne vil gøre til en del af det. Sagen er at jeg både har en mor, en papmor, en svigermor og en papsvigermor - Alle dem ØNSKER jeg at skulle have tilstede.

 

Det føles også ret vigtigt for mig at min søster er der - og nu har jeg fået en skør tanke om at min bror selvfølgelig også skal med. Men det er jo så dobbelt op af det anbefalede.

 

Jeg synes selv jeg er klar i spyttet og ikke lader mig påvirke negativt af andres holdning. Men måske er jeg bare naiv? 

Er der nogen der har prøvet at have mange med, og hvordan gik det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En praktisk ting du skal undersøge er, om der overhovedet er plads til 6 gæster i de butikker, hvor du skal prøve kjoler, jeg kan godt forestille mig at det i nogen butikker vil være mere end de har plads til, da det jo er meningen at gæsterne skal sidde dejligt i en sofa eller på stole, og det kan måske give et logistisk problem med så mange medfølgere :) 

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde to med, og det var rigeligt for mig :floejt: Dem jeg havde med var helt klar over hvad jeg gik efter, og var gode til at støtte, men de havde helt klart også egne holdninger, så jeg er glad for, at jeg ikke skulle tage stilling til 5 personer :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde kun min søster med :) Helt bevist da hun er den der ligner mig mest og er 100% ærlig omkring hvordan det folder på mig :)
Jeg ville få stress hvis jeg skulle have mere end hende med :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde 3 med til kjoleprøvning (som fandt sted for 2 uger siden) - og det synes jeg var meget passende.

Alle dem du har med, vil have en mening om kjolerne og derfor kan det blive meget forvirrende, hvis du har mange med. Det er vigtigt, at du finder en kjole som DU kan lide og det er nemmere, hvis der kun er få holdninger udover din egen, som du skal lytte til. Jeg forsår godt, at du gerne vil have dem alle med - og det kan også alde sig gøre - men min erfaring er, at det er rarest at have få med - og det skal selvfølelig være nogen der kender dig og din stil og som vil sige deres mening.

jo færre du har ed, jo færre har også set din kjole - og derfor er overraskelsen endnu større på selve dagen ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Personligt havde jeg to med, min mor og min svigerinde, og det var perfekt for mig. Men min svigerinde havde 6 med første gang hun skulle prøve kjoler, og det blev lidt for mange meninger på en gang. Selvom du tror, du kan klare det, så kan man altså hurtig blive meget forvirret og fortvivlet, når man prøve en masse kjoler, og forsøger at finde sin egen stil. Men altså, du skal jo selvfølgelig gøre, som du vil - jeg var personligt bare glad for, jeg ikke havde flere med, end jeg havde. :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal selvfølgelig have dem alle med hvis du ønsker det. Men personligt ville jeg ikke tage for mange med til en kjoleprøvning, da for mange kokke har det med at fordærve maden...

 

Hvis min søster giver udtryk for at hun gerne vil med den dag jeg skal til kjoleræset vil nok sige nej til hende, da jeg ved at hun vil dominere og bestemme hvad det bliver af kjole. Bryllupsdagen er ens egen dag, og derfor er det også en selv der skal bestemme hvordan kjoler ser ud :) Jeg har kun planer om at tage min mor og måske min moster med, da jeg ved de giver mig deres ærlige mening, men stadig selv lader mig bestemme :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer