Den Lystige Brud

Ideer til brudepige hygge

4 posts in this topic

Som overskriften antyder, så er jeg nysgerrig efter, om nogen kan anbefale en hyggelig aktivitet at bruge tiden på med sine voksne brudepiger dagen før og/eller på dagen for brylluppet?:) Jeg vil gerne finde på noget hyggeligt og afslappende, eventuelt noget som man kan lave derhjemme. Men jeg synes at det med at få nogen ud og lave manicure er lidt cliché. Alternativt har jeg tænkt på at få en danselærer ud og give et sidste lynkursus i brudevalsen, hvor en pige kan være stand-in for gommen. Men jeg ved ærlig talt ikke helt om det lyder særlig sjovt for andre end mig. Alle forslag modtages med taknemmelighed :)

0

Annonce ♥

På dagen for brylluppet tror jeg ikke du får tid til nogen aktivitet, det plejer at være fuldt program jo.

Hvad med at samle dine brudepiger dagen før og så bare tage en tøse slappe aften og drikke nogle bobler og spise noget god mad, det ville jeg selv synes var hyggeligt.

Jeg tror ikke en danselærer/brudevalsen vil være sjovt for de andre, hvis jeg skal være ærlig.

0

Nu er det nok meget individuelt, men her ved os bliver der kun få alene-stunder med mine brudepiger (mine to døtre og min voksne søster) i dagene op til brylluppet. En af de hyggestunder vi får alene er på selve bryllupsdagen, hvor min søster og jeg sætter tøsernes går. Det bliver et lille pusterum inden kirken, det har vi nok alle godt af. Ellers er vi alle travlt beskæftiget med opdækning, pynt, kage og alt det andet! :lol:

0

Vil give Ki ret i at der på selve dagen ikke er tid til ret mange hyggestunder. Nu er det jo forskelligt fra person til person, men synes nogen af de hyggeligste er når man kan sidde og hygge sig med god mad og noget godt at drikke, og bare sidde og sludre :)

0

Annonce ♥