Faurby

Bryllup uden gæster

12 indlæg i dette emne

 

Hej alle sammen.

 

Min kæreste og jeg står og skal giftes d. 3/11-2018. Men vi er kommet meget i tvivl om  hvor vidt vi skal have gæster med overhovedet. Så jeg ville spørge, om der er nogen der har holdt bryllup uden gæster? Og er der noget med at man skal have vidner til en vielse?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ki Schou - Der er lidt forskellige grunde.

 

1. Min kærestes forældre kan ikke lide mig. De synes jeg er for grim og for gammel til ham.  Der er 4 års forskel. De er fra Sri Lanka, og ja, gammeldags. 

2. Vi synes det er stressende at skulle holde bryllup, så derfor tænkte vi at blive gift på rådhuset og så tage på bryllupsrejse.

3. Dem vi ville invitere til bryllup kender os dårligt nok. Og synes ikke jeg vil invitere nogen hvor de fungere som fyld for bryllup så det ser godt ud ud-ad-til Mine forældre kender os jo og så min bror. Men ellers ar vi ikke rigtig noget med de andre at gøre.

4. Min mor og far lader ikke rigtig til at virke interesseret i vores bryllup og min far virker lidt ligeglad med at følge mig op ad kirkegulvet. 

 

Så vi tænkte at hvis det hele bare er fyld og skal se godt ud udefra, så er der jo ikke noget ved det. Jeg er bare så forvirret. For vil jo gerne have et dejligt bryllup. Men der er så mange ting der går i hårdknude synes jeg. :( 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg virkelig ked af at høre, det hele men særligt at dine svigerforældre ikke kan lide dig og at dine forældre virker uinteresserede. Har du spurgt dine forældre om de ville blive kede af det, hvis de ikke kom med? Da min mand og jeg skulle giftes, var mine forældre helt oppe og ringe, de var SÅ begejstrerede. Min mands forældre sagde "tillykke" og så snakkede de ellers videre om alt muligt andet, da vi annoncerede det for dem, de virkede også meget uinteresserede. Men de var glade på vores vegne og ville ikke have undværet at deltage, men de viser bare ikke deres entusiasme så meget som andre mennesker gør.

 

Så måske dine forældre ville blive meget kede af det, hvis de ikke kom med? Og din bror også.

 

 

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ki Schou

 

Ja måske er de glade inden i men  ikke viser det? Men kunne godt spørge dem om de ville blive kede af det hvis der nu ikke blev noget bryllup. altså med gæster. 

 

Ja min bror ville måske blive ked af det over det. det havde jeg ikke tænkt på må jeg indrømme. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror jeg ville spørge dem, sig I har svært ved at tolke om de ville blive kede af det, hvis de ikke kommer til at deltage. Siger de nej så ligger landet som I troede, men siger de ja så ender I måske med at blive rigtig glade for at have nogle I kender med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer