Michellekyhl

DJ Nordjylland

9 indlæg i dette emne

Hejhej alle sammen!

 

Min kommende mand og jeg, går og funderer over, om det skal være "band" eller DJ til festen :huh:

 

Jeg hælder mest til DJ, da jeg er så bange for, at musikeren kan have en "dårlig dag", hvis man kan sige det sådan.

Jeg vil også rigtig gerne høre sangene, sådan som jeg nu kender dem, og med de kunstnere, der synger dem oprindeligt :happy::lol:

 

Jeg tror, at han hælder mest til livemusik blandt andet pga. den specielle stemning det vil kunne give til et bryllup.

 

Nå, men for at komme frem til mit spørgsmål!

Er der nogle af Jer, her i Nordjylland, der har brugt en DJ til festen, der vil dele jeres erfaringer?

Jeg tænker på: Hvem skal man lige vælge?

...og hvad kan man forvente prismæssigt?

 

På bryllupsmessen i Aalborg, var "Foxybeat" ved én af standene - er der nogle af Jer, der har haft erfaring med dem?

 

 

Mange hilsener fra

Michelle
 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde sidste år DJ til fest. Ham her

Han er kanon og kan flytte folk på gulvet. Han afstemmer så fint volumen efter hvornår han spiller og tjekker hele tiden det er ok fra de forskellige placeringer af gæster.
Ham vil jeg til enhver tid anbefale. Han ligger på ca 5500-6000 for en aften :)
Han spiller alt fra meget gammelt til meget nyt musik :) Naturligvis afstemt efter kundens ønsker :)

Vi kan ikke bruge ham til vores bryllup da han er booket til anden side :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hans Lynnerup som Frøken Pedersen linker til er en rigtig god kollega og ham går I ikke galt i byen med. Han var ligesom os nogle af de første der kastede sig ud i at levere dinner- og dansemusik til bryllupsfester. Kender et par stykker af Foxy Beats DJ's og tvivler også på at I går galt i byen med dem da de ligesom os andre har mange år på banen :) Prismæssigt skal man regne med at de 5.500-6.000 DKK for de flestes vedkommende kun indbefatter musik frem til kl. 2 hvorefter der skal betales for ekstratimer (det er i hvert fald den løsning Hans kører med så vidt jeg ved).

Vi spiller også selv af og til i Nordjylland men vores pris derovre er noget højere end ovenstående pga. kørsel (men der er så heller ikke noget der hedder betaling for ekstratimer). 

En DJ kan godt lave stemning/atmosfære men hvis folk sværger til livemusik kan en DJ ikke konkurrere på andet end spilletid, prisfaktor, bredden i repertoiret (alsidighed), pladsforhold og jeg hælder også til at sige stemningslys på dansegulvet (mange bands kører kun med scenebelysning).  

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, FrøkenPedersen said:

Vi havde sidste år DJ til fest. Ham her

Han er kanon og kan flytte folk på gulvet. Han afstemmer så fint volumen efter hvornår han spiller og tjekker hele tiden det er ok fra de forskellige placeringer af gæster.
Ham vil jeg til enhver tid anbefale. Han ligger på ca 5500-6000 for en aften :)
Han spiller alt fra meget gammelt til meget nyt musik :) Naturligvis afstemt efter kundens ønsker :)

Vi kan ikke bruge ham til vores bryllup da han er booket til anden side :)

 

29 minutes ago, diskobil said:

Hans Lynnerup som Frøken Pedersen linker til er en rigtig god kollega og ham går I ikke galt i byen med. Han var ligesom os nogle af de første der kastede sig ud i at levere dinner- og dansemusik til bryllupsfester. Kender et par stykker af Foxy Beats DJ's og tvivler også på at I går galt i byen med dem da de ligesom os andre har mange år på banen :) Prismæssigt skal man regne med at de 5.500-6.000 DKK for de flestes vedkommende kun indbefatter musik frem til kl. 2 hvorefter der skal betales for ekstratimer (det er i hvert fald den løsning Hans kører med så vidt jeg ved).

Vi spiller også selv af og til i Nordjylland men vores pris derovre er noget højere end ovenstående pga. kørsel (men der er så heller ikke noget der hedder betaling for ekstratimer). 

En DJ kan godt lave stemning/atmosfære men hvis folk sværger til livemusik kan en DJ ikke konkurrere på andet end spilletid, prisfaktor, bredden i repertoiret (alsidighed), pladsforhold og jeg hælder også til at sige stemningslys på dansegulvet (mange bands kører kun med scenebelysning).  

Tusind tak for, at I har taget jer tid til at svare!

 

Jeg har også haft kontaktet jer - men så fandt jeg ud af, at i jo var beliggende i den helt anden ende af verden :lol:

...og så vil jeg jo også gerne støtte nogle af de mere "lokale" DJ's når nu det skal være.

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Michellekyhl said:

 

Tusind tak for, at I har taget jer tid til at svare!

 

Jeg har også haft kontaktet jer - men så fandt jeg ud af, at i jo var beliggende i den helt anden ende af verden :lol:

...og så vil jeg jo også gerne støtte nogle af de mere "lokale" DJ's når nu det skal være.

 

 


Det er også korrekt :) Men vi spiller som sagt en hel del i Jylland (har familie derovre og kan ofte kombinere det) men dog knap så meget i Nordjylland hvor der er det længere :) 


Nogle andre bud kunne være Carsten Poulsen (Carpo roadshow) eller DJ Søren Michno. Prøv at lave en forespørgsel til Hans Lynnerup. Kan han ikke selv vil han stensikkert henvise til en af de to :)   

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville også vælge en DJ. Har prøvet så mange gange efterhånden at der er musikere til en fest og de klarer det bare ikke særlig godt efter min mening... Vi har booket Diskobil til vores bryllup, og glæder mig til at opleve det. Vi bor godt nok i midtjylland, men hvis de kører dertil, kører de vel også til nordjylland. Vi har kun hørt gode ting om dem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak Kastberg og ja det glæder vi os også til selvom det bliver lidt længere ude i fremtiden end først beregnet :) Ja  i princippet spiller vi i hele landet men der er stor forskel på at køre til Midtjylland/Århus hvor vi har familie og så på at køre op til eks. Dronninglund Slot m.fl. hvor jeg har spillet nogle gange. Det tager bare tid og det er også en dyrere løsning for kunden :) På de stille dage er vi lidt mere fleksible med den sidste del men 10/8 19 bliver stor :)  Nordjyderne flytter sig ikke så nemt :) Hans Lynnerup som jeg har kendt siden vi begge rigtigt startede med af spille til bryllupsfester er lokal, sådan at forstå at han stort set kun primært spiller i Aalborg og omegn og han er helt oplagt til den opgave forudsat at han ikke allerede er optaget men så vil han som skrevet ovenfor henvise til en af de to andre :)  

 




 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde bryllup i Aalborg 9. juni, og har booket DJ arrangement fra www.musikdj.dk 

Vi skal give 6800 kr inkl. alt tænkeligt :)

Vi har DJ på fra, vi går til bords kl. 17.30 og til den lyse morgen. Jeg googlede en masse forskellige DJ's, og valgte så til sidst ud fra, hvem vi synes matchede vores behov og ønsker, og som lavede den bedste pris :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer