Misssofii

Velkommen og velbekomme sange i Kim Larsen melodier

4 posts in this topic

Hej 

Som emnet indikere mangler jeg noget inspitation til velkommen og velbekomme sange :floejt:

Jeg har læst flere tråde igennem, og vi herhjemme er ikke så meget til de helt traditionelle sange, men der var flere tråde, hvor der blev nævnt sange med Kim Larsen melodier. Der var bare desværre ikke nogen, der skrev nogle sange eller henviste til et sted, hvor der evt. allerede var nogen der havde skrevet sange med Kim Larsen melodier. 

Jeg er ikke den store sangskriver - har forsøgt mig til fødselsdage og komfirmation, men det lykkedes bare aldrig 100 %. Derfor måtte jeg sidste år betale mig fra det, da min bedste veninde skulle giftes :oops: Derfor søger jeg lidt :help:

Så er der nogen, der ligger inde med nogle sange på Kim Larsen melodier, som de kunne tænke sig at dele? Vi kunne godt tænke os, at lave den ene af sangene til sådan en op og stå - ned og sid - sang (alle kvinder synger ....) (alle mænd synger ....) :cheerleader3:

Edited by Misssofii
0

Annonce ♥

Lav jeres egen eller få en til at gøre det fremfor at bruge "copy-past". Det er netop disse "copy-past sange" som er årsagen til at mange frabeder sig sange ved bryllupsfesterne. Fordi de nemt bliver meget upersonlige. Mit umiddelbare bud på det I ønsker (en op og stå sang) er Sømanden vild den fromme.    

0

Tænkte at jeg godt kunne gøre den personlig ved at klippe klistre lidt fra nogle forskellige. Ville heller ikke bare snubbe den helt som den er :happy:

Godt bud med Sømanden Will, men tænkte nu mere at vi ville bruge den personlige klippe klistre sang og gøre den til en op og stå sang :floejt:

0

Annonce ♥