Anne-N

Drinks dispensere og jeres erfaringer

5 indlæg i dette emne

Hej!

 

Vi overvejer, at have drinks dispensere til vores bryllupsfest, men er det bøvlet?

Vi regner med at have to personer til at hjælpe til kl 2.

 

Hvad er jeres erfaringer med at bruge drinks dispensere? :)

 

På forhånd tak for hjælpen!

 

De bedste hilsner fra

 

Anne

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 hours ago, Anne-N said:

Hej!

 

Vi overvejer, at have drinks dispensere til vores bryllupsfest, men er det bøvlet?

Vi regner med at have to personer til at hjælpe til kl 2.

 

Hvad er jeres erfaringer med at bruge drinks dispensere? :)

 

På forhånd tak for hjælpen!

 

De bedste hilsner fra

 

Anne

 

 

 

Hej Anne.

 

Jeg har ikke som sådan erfaring med dispensere, men har selv købt 6 dispensere, som jeg skal bruge til drikkevarer ved receptionen. Jeg ved endnu ikke helt hvordan jeg gør, men det kan da være, vi kan give hinanden gode ideer. :)

 

Mvh, Stine.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 14/3/2018 at 10:36 PM, Anne-N said:

Hej!

 

Vi overvejer, at have drinks dispensere til vores bryllupsfest, men er det bøvlet?

Vi regner med at have to personer til at hjælpe til kl 2.

 

Hvad er jeres erfaringer med at bruge drinks dispensere? :)

 

På forhånd tak for hjælpen!

 

De bedste hilsner fra

 

Anne

 

 

Hej Anne 

 

Jeg har ligesom Stine ikke nogen erfaring med det heller, men har også købt det til vores bryllup, hvor det er meningen at vi vil have nogle alkoholiske drinks i 4 tror jeg, og børnedrinks i 2 måske. De alm. drikkevarer kommer til at stå i en køler ved siden af. Er dog stadig i tænkeboks med hvordan vi holder det koldt... Men tror ikke det er bøvlet, så længe du bare skriver hvad drink der er i :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det med at holde det koldt, der var en anden herinde der på et tidspunkt foreslog at lave større portioner af drikken og fryse i frostposer, så kan man smide en frossen klump i for at holde dispenseren kold uden at man tynder det op fordi det var er almindelige isterninger.

 

Men det går selvfølgelig ikke at blande alkohol i, det fryser jo ikke. Så hvis det fx er vodka med noget hyldesaft, så frys saften og så hæld rette mængde vodka i pr. frossen klump, det må være til at beregne :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde 3 beholdere med drinks i til vores bryllup, og det var en stor succes! Til at holde dem kolde havde vi en spand med isterninger ved siden af, og så kunne folk selv fylde is i deres glas. Det fungerede rigtig godt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer