MorTilToOgSnartFrue

Er det slut med bryllupsmesser for dette forår?

9 indlæg i dette emne

Hej allesammen,

 

Jeg er ny herinde, og jeg håber, at I kan hjælpe med at afklare et spørgsmål omkring bryllupsmesser. 

Herhjemme taler vi om at blive gift sommeren 2019 :cheerleader3: Vi tænker, at bryllupsmesser kunne hjælpe os med at blive klogere på tema, lokation og ikke mindst budget :) Jeg har Googlet på livet løs, og jeg kan se, at messerne var i januar og februar måned! Er det helt slut for messerne? Hvis vi først tager til en messe næste år til januar/feb, så har vi kun et halvt år til at få alt på plads. Er det realistisk? 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke alverden om messerne for jeg har aldrig været på en :) Men 6 måneder er realistisk hvis man ikke tager højsæsonen for bryllupper :)
Vi blev gift i lørdags og vi har haft små 7 måneder og det nåede vi fint :) Men det kommer jo fuldstændig an på hvad man vil :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, MorTilToOgSnartFrue said:

 Hvis vi først tager til en messe næste år til januar/feb, så har vi kun et halvt år til at få alt på plads. Er det realistisk? 


Kommer nok helt an på hvilken måned og dato vi taler om :) Men jeg tror egentlig du kan blive lige så klog på de ting du efterspørger ved at kigge her på forum, i de mange Facebook bryllupsgrupper m.v.

Syntes ofte man hører at de helt store bryllupsmesser som typisk holdes i januar og februar virker forjagede og forvirrende. Vi er  flere leverandører/aktører der bevist holder os væk fra de helt store bryllupsmesser fordi der kun er én gruppe til at betale de meget høje messepriser. For vores vedkommende gælder det også at folk alligevel ikke kan få en egentlig fornemmelse af det vi laver ude til bryllupsfesterne og ofte kommer længere med andres anbefalinger (og bryllupsberetninger).     

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 hours ago, FrøkenPedersen said:

Jeg ved ikke alverden om messerne for jeg har aldrig været på en :) Men 6 måneder er realistisk hvis man ikke tager højsæsonen for bryllupper :)
Vi blev gift i lørdags og vi har haft små 7 måneder og det nåede vi fint :) Men det kommer jo fuldstændig an på hvad man vil :)

Stort tillykke med brylluppet :thumbsupsmileyanim: Gik alt som planlagt? Jeg faldt godt over din profil i går ifm. et budgetindlæg. Jeg kunne vildt godt tænke mig at se jeres kaffefilterinvitationer. Det lyder mega kreativt. Jeg ved bare ikke hvordan, at jeg kan finde billedet af dem... Kan du hjælpe?

Jeg tror, at vi skal bruge tid på at researche, hvad vi gerne vil - men det er også lige det, at vi ved ikke, hvad tingene koster... Vi vil gerne holde det ude af huset og komme som gæster, men vi har et budget og voldsomt mange gæster... Hvordan finder man de små “perler” af steder, som er fantastiske til prisen og ikke mega hyped? 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On ‎29‎-‎03‎-‎2018 at 7:36 PM, MorTilToOgSnartFrue said:

Vi vil gerne holde det ude af huset og komme som gæster, men vi har et budget og voldsomt mange gæster... Hvordan finder man de små “perler” af steder, som er fantastiske til prisen og ikke mega hyped? 


Det er svært at svare på :) Fordi det er meget individuelt hvad folk forstår ved fantastiske priser og hvor i landet vi taler. Generelt finder man dem mest ude i provinserne og næppe på bryllupsmesserne :)    Hvor i landet taler vi ? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On ‎29‎-‎03‎-‎2018 at 2:55 PM, diskobil said:


Kommer nok helt an på hvilken måned og dato vi taler om :) Men jeg tror egentlig du kan blive lige så klog på de ting du efterspørger ved at kigge her på forum, i de mange Facebook bryllupsgrupper m.v.

Syntes ofte man hører at de helt store bryllupsmesser som typisk holdes i januar og februar virker forjagede og forvirrende. Vi er  flere leverandører/aktører der bevist holder os væk fra de helt store bryllupsmesser fordi der kun er én gruppe til at betale de meget høje messepriser. For vores vedkommende gælder det også at folk alligevel ikke kan få en egentlig fornemmelse af det vi laver ude til bryllupsfesterne og ofte kommer længere med andres anbefalinger (og bryllupsberetninger).     

Jeg er helt enig - bryllupsmesser et tit meget forvirrende - vi har været på et - en gang! Bryllupsklar og andre forums er langt bedre og stille og roligt med tid til fordybelse, hvis man søger et og andet. Tilbud er blevet en mærkelig ting. Og rigtig - landsdel betyder en del - Nogle steder er 25000 kr minus 20 % et godt tilbud - andre steder er 9000 kr. et godt tilbud.

 

ege art

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej og velkommen til Bryllupsklar :) der kommer formentlig nogle messer i oktober måned, det plejer der at gøre.

 

Men du kan sagtens planlægge dit bryllup uden at gå på bryllupsmesse, det er langtfra alle der besøger messerne.

 

Brug vores forum og spørg de andre om råd. Læs vores artikler og find inspiration. Og så er det ellers bare at kontakte en masse leverandører (jeg har linket til alle dem du finder via Bryllupsklar) og finde frem til dem, som falder i jeres smag og indenfor jeres budget.

 

Jeg vil anbefale dig at læse med i de andres planlægningstråde herinde i forumet, der er mange gode fif og lækker inspiration og ting du ikke anede, at du bare MÅ have til dit bryllup :lol:

 

Held og lykke med det hele :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 hours ago, Ege Art said:

 Tilbud er blevet en mærkelig ting. Og rigtig - landsdel betyder en del - Nogle steder er 25000 kr minus 20 % et godt tilbud - andre steder er 9000 kr. et godt tilbud.

 

ege art


Enig Jørgen og så er procenter jo nemme at spille på hvis man ikke har en 100% gennemskuelig prispolitik. :)  Der er ikke meget meget matematik (og rabat) i at give 20% rabat hvis grundprisen så bare er forhøjet tilsvarende :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer