tjuel

Hjælp til udendørs løber

2 indlæg i dette emne

Hej alle,

Min kommende mand og jeg skal vies i Frederiksberg Have til august, og vi krydser selvfølgelig fingre for godt vejr. MEN når man tager det danske sommervejr i betragtning og særligt når man ser på, hvordan det har været de sidste par år, så er vi nødt til at forberede os på, at det kan blive en våd oplevelse.

Jeg havde egentlig forestillet mig en kort brudekjole, men da jeg var ude og prøve brudekjoler med veninderne fik de mig overtalt til en lang blondesag med slæb - ja SLÆB. Der glemte jeg alt om vådt græs, mudder og andelort og lod mig rive med, så nu har jeg altså købt mig en flot lang brudekjole med et blondeslæb.

Jeg vil høre jeres erfaringer med vielser udenfor. Bliver min kjole grøn hvis græsset er lidt vådt? Kan eventuelt skidt fra græsplænen fjernes med lidt pletrens inden festen?

Vi har overvejet at købe en løber, men stykket jeg skal gå på græs er ret langt (40 meter). Vi har også overvejet at man kunne have en løber noget af vejen, for eksempel de sidste 15-20 meter. Så kan jeg bære min kjole derhen og så lige få en til at lægge den pænt og så gå pænt og rankt det sidste stykke vej. Hvad synes I?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan din kjole hægtes op, så kan du i det mindste gøre det når du skal gå over græsset. Det værste er jo hvis græsset lige er blevet slået, så vil der komme ret meget græs på din kjole tror jeg.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥