KarinaDyrholm

Lokaler på Sjælland med overnatning

7 indlæg i dette emne

Hej alle

 

Min forlovede og jeg vil gerne giftes i start august 2019, og er derfor nu på udkig efter nogle lokaler. Drømmen er nogle charmerende lokaler med mulighed for overnatning til ca. 50 gæster, eller mulighed for at kunne bo på campingplads eller lignende i nærheden på Sjælland. Prisen for lokaler inklusiv overnatning skal helst ikke overstige 15.000 og vi vil helst selv stå for mad og drikke, og så skal borde og stole helst være inkluderet også. Der må gerne være noget flot natur, da vi har overvejet en vielse i det fri. Har i nogle idéer?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker umiddelbart Havnsølejren eller Solborgen i Vig (hvis I er til det lidt mere primitive/bjælkeagtige). Jeg mener at begge kan holdes indenfor de økonomiske rammer du nævner men ellers kunne alternativet være at vælte udgiften til overnatning, eller noget af den over på gæsterne. Det er ikke unormalt i dag :)   Men ellers ligger der links til flere steder her geografisk opdelt http://diskobil.dk/profil/referencer.htm

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis vi taler om familie der tager over Odden så er Solborgen oplagt, forudsat at selve vielsen ikke skal foregå helt andre steder på Sjælland. Iøvrigt er det nok en god ide at I prøver at pejle jer ind på hvor på Sjælland I tænker i forhold til hvor I skal giftes. Ellers bliver det meget nemt uoverskueligt at vælge :)   

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo så også sige at Nordsjælland er den dyreste del at komme tll for dem der kommer fra Jylland :) Priserne i Nordsjælland er ikke nødvendigvis højere end mange andre steder men udfordringen ligger i at I godt selv vil stå for alt og ønsker overnatningsmuligheder.

Færgelunden i Frederikssund er nok det der kommer tættest på og der er overnatningsmuligheder men mener at de har lavet det om så man skal købe mad og drikkevarer på stedet.

Femhøj i Gerlev (ved Skibby) kunne måske være en mulighed. Har spillet der flere gange og der har de fået mad fra Gerlev Kro. Ved faktisk ikke om det er et krav.  

    http://femhoej.com/fester/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer