KarinaDyrholm

Budget brudekjole

19 indlæg i dette emne

Hej alle

 

Min forlovede og jeg har snakket om at vi gerne vil giftes i start august 2019, men vil gerne holde udgifterne nede, derfor skal jeg på udkig efter en udsalgsbrudekjole (prisen skal helst ikke være mere end 2500-3000). Jeg er uden god tid, så kan godt vente til der kommer udsalg, men hvornår kommer det? Jeg bor i København, og ved heller ikke helt hvilke butikker her der har nogle fornuftige priser på bryllupskjoler. Håber i kan hjælpe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karim Design har udsalg lige nu, men jeg ved ikke om de har kjoler i det prisleje, som du nævner. Ellers plejer der at komme lidt udsalg igen til sommer og også til september/oktober, når der skal gøres plads til de nye kollektioner.

 

Mht. prisniveauet, så kan du i de fleste butikker finde kjoler i den dyre ende men ofte vil der også være kjoler, som koster mindre, ældre modeller eller udstillingsmodeller, som de gerne vil sælge ud af.

 

Men de fleste butikker kører jo med designs fra de store firmaer, det er sjældent man ser brudekjoler med "no name" og deraf koster mindre, jeg kan ikke lige komme på nogen. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Ki Schou said:

Men de fleste butikker kører jo med designs fra de store firmaer, det er sjældent man ser brudekjoler med "no name" og deraf koster mindre, jeg kan ikke lige komme på nogen. 

 

:) Men kan det være fordi det er i Hovedstadsområdet? :)

Her i jydeland er der såkaldte "no name" brudekjoler de fleste steder :) Der findes også pivdyre kjoler og Lilly tror jeg også er undtaget. Men selv Panayotis i Vejle har "no name", for i sidste udsendelse af Say yes to the dress, Denmark var min på en kvinde :) Vejledende pris var 1800.- i Skott, hvor jeg købte min :) Jeg fik så lavet ærmer så den rendte i 2900.- inkl tilretning :)

Redigeret af FrøkenPedersen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, FrøkenPedersen said:

 

:) Men kan det være fordi det er i Hovedstadsområdet? :)

Her i jydeland er der såkaldte "no name" brudekjoler de fleste steder :) Der findes også pivdyre kjoler og Lilly tror jeg også er undtaget. Men selv Panayotis i Vejle har "no name", for i sidste udsendelse af Say yes to the dress, Denmark var min på en kvinde :) Vejledende pris var 1800.- i Skott, hvor jeg købte min :) Jeg fik så lavet ærmer så den rendte i 2900.- inkl tilretning :)

Da min mor bor i skive overvejede jeg også om jeg skulle købe kjolen i Jylland, men vidste ikke om der var noget at spare :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt min brudekjole via DBA. Den kostede 11.000 fra ny, og hun havde renset den - fik den for 3000 og så kommer der undertøj, sko o.lign. udover. Jeg ville nemlig også prøve at holde budgettet nede. Der var en del fine på DBA, så der kunne man også kigge, hvis du ikke har noget imod, at den har været brugt 1 gang :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, NCVilRik said:

Jeg har købt min brudekjole via DBA. Den kostede 11.000 fra ny, og hun havde renset den - fik den for 3000 og så kommer der undertøj, sko o.lign. udover. Jeg ville nemlig også prøve at holde budgettet nede. Der var en del fine på DBA, så der kunne man også kigge, hvis du ikke har noget imod, at den har været brugt 1 gang :)

Jeg har faktisk kigget lidt, ved ikke helt hvordan jeg har det med en anden har haft den på inden, men tænker at den måske er blevet syet til og måske ikke passer så godt anden gang? Har ikke rigtig nogen erfaring med sådan noget, men ville nødig købe en kjole der ikke kunne tilpasses ordentligt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej!

 

hvis du har mod på det, så kan du også holde øje på zalando og asos.com - de laver SUPER flotte brudekjoler til næsten ingen penge :) dem kan man jo bestille hjem med tiden, og sende gratis retur, hvis det ikke lige var det alligevel :) 

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 29/4/2018 at 7:39 AM, Mikaster said:

Hej!

 

hvis du har mod på det, så kan du også holde øje på zalando og asos.com - de laver SUPER flotte brudekjoler til næsten ingen penge :) dem kan man jo bestille hjem med tiden, og sende gratis retur, hvis det ikke lige var det alligevel :) 

Tak, holder øje med dem, men desværre er udvalget ikke så stort, så hvis der er noget lige i min stil har jeg tænkt mig at slå til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

selv tak <3 og der er også smukke gallakjoler derinde som kan fås i både hvid champagne og andre lækre farver og i mit hoved sagtens kunen fungere til et bryllup men det er jo hvad stil man er til :)  held og lykke 

Redigeret af loundse
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg jo ikke om du har fundet kjolen endnu, men hvis ikke du har, vil jeg anbefale dig at kigge forbi Lovely-Bride eller WeddingDeluxe. Det er samme forretning bare i København og Stenløse. De har er ret vildt januar tilbud, hvor der er mellem 20-70% på mere end 200 forskellige kjoler. Jeg købte selv min hos WeddingDeluxe, og Lina er så sød og hjælp. Jeg krydser fingre for at du finder den helt rigtige! 

 

Kh Fry Høy 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer