FrøkenPedersen

Gode bryllupsgaver

2 posts in this topic

Jeg har søgt lidt på forum og ikke fundet nogle anbefalinger af gode gaver :)

Vi har fået en del oplevelsesgaver og derfor vil jeg starte en tråd, hvor vi kan anbefale den slags til hinanden. :)

Dagsbillet til ROMULUS i Skallerup feriecenter.

Det er simpelthen afslapning helt ned i tomgang. :) Super lækre faciliteter, pænt og rent. Venligt og hjælpsomt personale og lækre behandlinger. Gus i sansesauna både med meditation og almindelig. Vi blev anbefalet at bruge mindst 4 timer på stedet for at nå at komme til at kede sig. Vi var der 5½ :thumbsupsmileyanim:

Virkelig en lækker gave at få :thumbsupsmileyanim:

Vi har en del af den slags til gode endnu, men vil opdatere som vi får dem brugt :)

0

Annonce ♥

Jeg er ikke helt sikker på om det kun er oplevelsesgaver du mente, eller gaver generelt.

Jeg vil gerne anbefale at købe gaver med en tanke bag, i stedet for en blender, køkkenknive mm.

Mine forslag er:

En smuk juletræstopstjerne fra f.eks. Georg Jensen. Det er noget mange ikke selv vil ofre penge på da de er lidt dyre, men nok går og drømmer om. Det er en gave der vil blive brugt hvert år, og når den tages frem, bringer den minderne om en dejlig bryllupsdag.

Et frugttræ, gerne familietræ med flere sorter der er selvbestøvende, og vil blive ældre i takt med ægteskabet. Her er mulighed for at købe en slags eller sort som brudeparret rigtig godt kan lide.

1