PernilleUnited

Gode råd til hende med en STOR brudekjole ;-)

6 indlæg i dette emne

Halløj damer

Jeg skal snart giftes og glæder mig selvfølgelig rigtig meget ;-)
Jeg skal have den helt store kjole på - med en masse tyl og blonder.

Jeg vil dog høre om nogle af jer, har nogle gode råd til hvordan jeg bedst muligt kommer igennem min bryllups dag med sådan en kjole?

Jeg er, sjovt nok, ikke vant til at have sådan en stor kjole på, og er blevet meget nervøs for, om jeg kan "finde ud af" at have den på.

Jeg tænker, at der sidder en masse kloge damer herinde, som har prøvet at have sådan en stor kjole på, som måske ville give mig et godt råd eller lidt vejledning til, hvad jeg skal være opmærksom på? Kan man overhovedet give folk et knus? Kan man danse i den? ... Sikke mange ting man pludselig bliver nervøs for og som jeg slet ikke har skænket en tanke før nu! :D

Vores bryllup er et klassisk kirkebryllup med efterfølgende fest og dans.

Hilsen hende der skal giftes om 1,5 måned og som pludselig bliver nervøs for en masse mærkelige ting...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

On 4/29/2018 at 9:56 PM, PernilleUnited said:

Halløj damer

Jeg skal snart giftes og glæder mig selvfølgelig rigtig meget ;-)
Jeg skal have den helt store kjole på - med en masse tyl og blonder.

Jeg vil dog høre om nogle af jer, har nogle gode råd til hvordan jeg bedst muligt kommer igennem min bryllups dag med sådan en kjole?

Jeg er, sjovt nok, ikke vant til at have sådan en stor kjole på, og er blevet meget nervøs for, om jeg kan "finde ud af" at have den på.

Jeg tænker, at der sidder en masse kloge damer herinde, som har prøvet at have sådan en stor kjole på, som måske ville give mig et godt råd eller lidt vejledning til, hvad jeg skal være opmærksom på? Kan man overhovedet give folk et knus? Kan man danse i den? ... Sikke mange ting man pludselig bliver nervøs for og som jeg slet ikke har skænket en tanke før nu! :D

Vores bryllup er et klassisk kirkebryllup med efterfølgende fest og dans.

Hilsen hende der skal giftes om 1,5 måned og som pludselig bliver nervøs for en masse mærkelige ting...

Hej Pernille.

Det er sjovt som ens bryllupshjerne pludselig kan gå amok. Jeg har været gift før- i stort skrud- og skal igen her til august. Du kan SAGTENS bevæge dig rundt i kjolen, og danse i den- det er dog nemmest, hvis evt. Slæb er bundet op. Toiletbesøg er en smule krævende, så evt. Allier dig med en voksen hjælper.

Du har højst sandsynlig et underskørt under kjolen, det gør dig lidt mere omfangsrig, men det følger dine bevægelser og du kan sagtens give knus, sidde og så videre.

Held og lykke med kjolen.

Mvh, Stine.

0

Del dette indlæg

Hej Stine.

Ja, det er helt utroligt hvordan ens bryllupshjerne pludselig går helt amok og begynder at tænke på de mest mærkelige ting!
Jeg er glad for, at du tog dig tid til at svare - og jeg har fået lidt mere ro i sjælen efter din besked.

Der er blevet lavet et "ophæng" til mit slæb - så det skal jeg ikke tænke over ;-)

Men uha, hvor har jeg tænkt MANGE gange over om jeg kan finde ud af, at have kjolen på og bevæge mig rundt! Jeg elsker min kjole - og den har fået hele armen - men nu her en måned før brylluppet, ja så, blev jeg sku lidt nervøs for om jeg kan finde ud af at have den på...

Haha - hvor er det åndssvagt.. men det ændrer ikke på, at det er sådan jeg har det.. og det er ikke kun kjolen - men alt muligt vedr. brylluppet :-) Kan godt mærke det kommer tæt på - men det hele skal selvfølgelig nok gå ;-)

0

Del dette indlæg

5 hours ago, PernilleUnited said:

Hej Stine.

Ja, det er helt utroligt hvordan ens bryllupshjerne pludselig går helt amok og begynder at tænke på de mest mærkelige ting!
Jeg er glad for, at du tog dig tid til at svare - og jeg har fået lidt mere ro i sjælen efter din besked.

Der er blevet lavet et "ophæng" til mit slæb - så det skal jeg ikke tænke over ;-)

Men uha, hvor har jeg tænkt MANGE gange over om jeg kan finde ud af, at have kjolen på og bevæge mig rundt! Jeg elsker min kjole - og den har fået hele armen - men nu her en måned før brylluppet, ja så, blev jeg sku lidt nervøs for om jeg kan finde ud af at have den på...

Haha - hvor er det åndssvagt.. men det ændrer ikke på, at det er sådan jeg har det.. og det er ikke kun kjolen - men alt muligt vedr. brylluppet :-) Kan godt mærke det kommer tæt på - men det hele skal selvfølgelig nok gå ;-)

Min hjerne er også lidt i bryllupsbillede pt, og vi har 3 måneder igen... Jeg skal til at have hånd i hanke med alt mit DIY, og få det færdigt. Jeg håber I får en rigtig dejlig bryllupsdag. <3

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pernille :balloons:

Stort tillykke med at I snart skal giftes.

Er sikker på at I får en dejlig og uforglemmelige dag 

Min egen kjole har et langt slæb og der bliver ligesom din kjole også lavet et ophæng til slæbet.

De bedste hilsner

Britt

0

Del dette indlæg

Hej Pernille

Nu har det kun været et par gange jeg har oplevet at have stor kjole på i form af henholdsvis konfirmation (skulle selvfølgelig have en prinsessekjole :floejt:) og gallakjole, og jeg fandt faktisk ud af at i forhold til mig ihvertfald at jeg bare skulle lade være med at tænke at jeg skulle gå på en speciel måde pga kjolen, og bare gå normalt uden at tænke over det :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥