Frk Jørgensen

Brudebørn

13 indlæg i dette emne

Hej skønne piger

 

Er der nogle af jer, der har haft brudebørn? Jeg drømmer om at mine egne børn og mine (faktisk mange) gudbørn skal være brudebørn... Er der nogle af jer, der har haft brudebørn og har billeder af det? Og hvordan oplevede I at det fungerede? Tog det for meget opmærksomhed i kirken eller var det bare helt perfekt? Og hvor gamle var de? 

 

Glæder mig til at se skønne billeder:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Frk Jørgensen said:

Hej skønne piger

 

Er der nogle af jer, der har haft brudebørn? Jeg drømmer om at mine egne børn og mine (faktisk mange) gudbørn skal være brudebørn... Er der nogle af jer, der har haft brudebørn og har billeder af det? Og hvordan oplevede I at det fungerede? Tog det for meget opmærksomhed i kirken eller var det bare helt perfekt? Og hvor gamle var de? 

 

Glæder mig til at se skønne billeder:)

 

Hej Frk. Jørgensen. 

Jeg kan ikke dele nogen erfaringer, da jeg ikke har mit bryllup gennemført endnu, men vores 3 børn skal være brudebørn. Jeg har tvillingepiger på 12 år, de skal gå op foran mig i kirken, og min kommende mands søn skal stå ved siden af ham og forloveren i kirken. Han er 14 år.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, enkenoguniformen said:

 

Hej Frk. Jørgensen. 

Jeg kan ikke dele nogen erfaringer, da jeg ikke har mit bryllup gennemført endnu, men vores 3 børn skal være brudebørn. Jeg har tvillingepiger på 12 år, de skal gå op foran mig i kirken, og min kommende mands søn skal stå ved siden af ham og forloveren i kirken. Han er 14 år.

 

Ihh... tak skal du have:) Sejt med "store" brudebørn! Jeg er faktisk slet ikke officielt forlovet endnu:oops: Men derfor kan man vel godt tænke bryllup:lol:

Mine børn og gudbørn er nu mellem 3 og 5.... Må indrømme jeg synes de har den perfekte alder nu og ikke synes de behøver at blive ældre... Men mon ikke det også skal blive rigtig godt selvom de bliver et år eller to ældre? Så er sandsynligheden for et hysterisk anfald også mindre:rolleyes:

Er der andre, der har haft brudebørn eller som planlægger det? Eller har oplevet, hvordan det fungerede til andres bryllupper?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde  men mands datter på 12 og min egen datter på 23 til at gå bag mig til vores bryllup. Det var naturligvis uden hysteriske anfald af nogen art :lol:
For to år siden var jeg til bryllup hvor der var tre piger på hhv 11, 6 og 4 år. 
Jeg synes det var fint og det gik godt. 
3 og 5 år er ikke ret store og man skal have for øje at en hel kirke hvis øjne hviler på brud og børn med orgel osv er overvældende for selv en voksen brud :floejt: 
Men du kender dine børn og ved hvor let/svært det er at hyle dem ud af det :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 hours ago, Frk Jørgensen said:

 

Ihh... tak skal du have:) Sejt med "store" brudebørn! Jeg er faktisk slet ikke officielt forlovet endnu:oops: Men derfor kan man vel godt tænke bryllup:lol:

Mine børn og gudbørn er nu mellem 3 og 5.... Må indrømme jeg synes de har den perfekte alder nu og ikke synes de behøver at blive ældre... Men mon ikke det også skal blive rigtig godt selvom de bliver et år eller to ældre? Så er sandsynligheden for et hysterisk anfald også mindre:rolleyes:

Er der andre, der har haft brudebørn eller som planlægger det? Eller har oplevet, hvordan det fungerede til andres bryllupper?

 

Ork jo, jeg var her skam også inden jeg blev forlovet- du er HJERTELIG velkommen. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 6/1/2018 at 10:09 PM, enkenoguniformen said:

 

Ork jo, jeg var her skam også inden jeg blev forlovet- du er HJERTELIG velkommen. :thumbsupsmileyanim:

Tak skal du have.

 

Men er her ikke noget stille herinde? Har kigget lidt rundt og der ser ikke ud til at være meget aktivitet... er der et bedre sted at være?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Frk Jørgensen said:

Tak skal du have.

 

Men er her ikke noget stille herinde? Har kigget lidt rundt og der ser ikke ud til at være meget aktivitet... er der et bedre sted at være?

 

Jo, der er lidt stille for tiden, mange læser med, men skriver ikke så tit- og så er der os, som bare pladrer derudad... :lol::lol::lol: Der er meget konkurrence fra fx. Facebooksider, men jeg synes man skal hæfte sig ved, at tonen herinde altid er god, og at folk der skriver ofte laver hele forløb fra planlægning til fortælling om bryllupsrejse - det er hyggeligt at kunne følge folk i så lang tid, og så opstår der mange hyggesnakke undervejs, når folk lige får fulgt op. Vi er i hvert fald en lille flok faste herinde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On ‎05‎-‎06‎-‎2018 at 9:47 PM, Frk Jørgensen said:

Men er her ikke noget stille herinde? Har kigget lidt rundt og der ser ikke ud til at være meget aktivitet... er der et bedre sted at være?


Det vil være synd at sige andet :( I de mere end 13 år vi har været annoncører på bryllupsklar.dk har jeg aldrig oplevet lavere aktivitetsniveau end i det sidste år.

Det skyldes helt klart at Facebook har overtaget meget og den udvikling kan jeg kun beklage. Ét er det med omgangstonen og at trådene på Facebook er meget mere ustrukturerede. Noget andet er leverandør-delen.  At enhver kan kalde sig bryllupsfotograf, bryllupsdj m.v. ser man tydeligt i Facebook-grupperne. Jeg har aldrig i mine mange år på bryllupsklar oplevet så mange der er blevet brændt af, ikke har kunnet få fat i den de har booket o.l. i det omfang som man ser det i Facebook grupperne. Herinde er alle leverandører betalende annoncører og der gør annonceudgiften gør i sig selv at man "får sorteret fårene fra bukkene". Jeg kan kun opfordre til at folk - også bruger - disse grupper og gør andre opmærksom på at der også er en side som bryllupsklar som har nogle klare fortrin fremfor disse Facebook grupper :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne lige knytte en kommentar til det med aktivitets niveauet herinde.


Det er helt rigtigt, at der ikke skrives i nær samme udstrækning herinde, som det har været tidligere, og en stor del af årsagen til dette er jo konkurrencen fra Facebook, Insta og andre medier, som optager folks tid.

 

MEN - og det her er meget vigtigt at pointere, vores forum bliver set og læst OFTERE end nogensinde. Vi har flere sidevisninger end vi nogensinde har haft, vi har næsten 1,3 mio besvarelser i dette forum, som bliver fundet af google ved folks søgninger.

 

Det er kun en brøkdel af vores besøgende, som bidrager til at der fortsat bliver skrevet. Og jer vil vi gerne takke, vi er glade for, at I stadig gider dele jeres erfaringer herinde og stille nye spørgsmål :thumbsupsmileyanim:

 

Så rent skrivemæssigt er her meget stille, men tag ikke fejl af, at folk er her for at finde svar på deres spørgsmål, I kan bare ikke se dem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er sjovt at I siger det Ki og Bent, fordi jeg har også været her i laaaang tid, og jeg har heller aldrig oplevet det være så stille før. Så at der er mange der læser, er da et eller andet sted rart at vide.. Jeg er noget bekymret for, om der overhovedet kommer til at være aktivitet i min tråd, når @enkenoguniformen er blevet gift her i august.. Hun er faktisk den eneste som fast kommenterer, og jeg savner lidt den tid, hvor der var en masse forskellige input fra flere brugere. Det er klart, at de store facebookgrupper "stjæler" brugere, men jeg synes bare det her forum er SÅ meget bedre. Måske man skulle lave noget reklame for det inde i de her grupper :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 6/9/2018 at 9:12 AM, little miss phoenix said:

Det er sjovt at I siger det Ki og Bent, fordi jeg har også været her i laaaang tid, og jeg har heller aldrig oplevet det være så stille før. Så at der er mange der læser, er da et eller andet sted rart at vide.. Jeg er noget bekymret for, om der overhovedet kommer til at være aktivitet i min tråd, når @enkenoguniformen er blevet gift her i august.. Hun er faktisk den eneste som fast kommenterer, og jeg savner lidt den tid, hvor der var en masse forskellige input fra flere brugere. Det er klart, at de store facebookgrupper "stjæler" brugere, men jeg synes bare det her forum er SÅ meget bedre. Måske man skulle lave noget reklame for det inde i de her grupper :biggrin:

 

Bare rolig- jeg skal nok blive hængende og kommentere videre- jeres bryllup er da for godt til at misse! Jeg har faktisk nævnt bryllupsklar flere steder i facebookgrupperne, netop fordi jeg synes dette forum kan noget særligt. Men ja- det kunne være rart med flere indspark.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hænger også stille ud herinde :) Jeg blev gift i marts men følger stadig med i det små :) 

Jeg vil tro det bliver mindre med tiden men der er jo stadig nogle man gerne vil følge i mål så at sige :) 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer