Idado

Skrædder til oplæg af BLONDET brudekjole

5 indlæg i dette emne

Hej. 

Jeg har købt en brugt brudekjole som lige skal lægges 5 cm op (og nej jeg kan desværre ikke bare have højere sko på) - men udfordringen er at finde en skrædder som kan finde ud af det og ikke koster en formue (har læst et rygte om at Frederiksberg skrædder godt kan tage 5000 kr for et oplæg og de vil ikke oplyse pris på forhånd og først lade mig prøve 4 mdr før bryllupsdatoen hvor de til den tid vil oplyse pris). 

Så vil meget gerne høre priserfaringer og skrædderanbefalinger fra folk som har fået lagt brudekjole op med blonder? Selv er jeg på udkig efter en skrædder inden for rimelig afstand af København..

Til info har jeg vedhæftet et foto af brudekjolekanten så I kan se hvad der er tale om..

på forhånd tak for at høre fra jer :-) 

D2046552-51FA-429B-903E-B8DF0110EABD.jpeg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det var mig ville jeg google skrædderier og så ringe og snakke med dem :) Så længe den anden pris kun er på “har hørt basis” så vil jeg undersøge sagen selv :) 

Alternativt så forhør dig i en brudekjole butik :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, Idado said:

Hej. 

Jeg har købt en brugt brudekjole som lige skal lægges 5 cm op (og nej jeg kan desværre ikke bare have højere sko på) - men udfordringen er at finde en skrædder som kan finde ud af det og ikke koster en formue (har læst et rygte om at Frederiksberg skrædder godt kan tage 5000 kr for et oplæg og de vil ikke oplyse pris på forhånd og først lade mig prøve 4 mdr før bryllupsdatoen hvor de til den tid vil oplyse pris). 

Så vil meget gerne høre priserfaringer og skrædderanbefalinger fra folk som har fået lagt brudekjole op med blonder? Selv er jeg på udkig efter en skrædder inden for rimelig afstand af København..

Til info har jeg vedhæftet et foto af brudekjolekanten så I kan se hvad der er tale om..

på forhånd tak for at høre fra jer :-) 

D2046552-51FA-429B-903E-B8DF0110EABD.jpeg

 

Hej Idado.

 

Jeg har desværre ingen anbefalinger eller gode råd at dele ang. Skrædder, vil bare lige sige velkommen til, og sige, at jeg også står med en blondebrudekjole, som skal lægges de berømte 5 cm. op. Min er dog ikke fuldblonde, og de siger i butikken, at den nederste blonde kun er riet på, så det burde være ret ligetil. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Frederiksberg Skrædderi er ikke de billigste men de er til gengæld meget dygtige, har aldrig læst om nogen herinde der har været utilfredse. Jeg synes du skal prøve at ringe til dem og høre, hvordan det foregår, jeg forstår godt at de ikke kan give en pris uden at have set kjolen.

 

Ellers kender jeg til Design By Kristensen, hun ligger på Nørrebro og syer også brudekjoler fra bunden af, så hun vil helt sikkert også kunne hjælpe dig. 

 

Held og lykke med det hele :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Goddag - 

Jeg kan se det er lidt tid siden du har skrevet, men jeg ville bare fortælle at min blondekjole bliver lagt op hos Oxvang og Sulbæk på Amager. Det koster 1400 inkl. at få gjort blondestropperne kortere også. Min kjole er dog ikke ligeså fyldig, som det billede du har lagt op, men du kan jo prøve at ringe til dem og høre. 

Jeg kan dog ikke fortælle om det er godt endnu - jeg henter først kjolen d. 3/7 - men de var søde. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer