Idaamalie

Wedbox - eller andre apps

8 indlæg i dette emne

Hej alle - 

Er der nogen der har erfaringer med at bruge Wedbox-appen? 

Det lader til at være ret nemt at gå til, men jeg ved ikke om ens gæster 'gider' at downloade en ny app. Ville man selv hvis man var gæst?

Er der nogen der har prøvet det? Eller har andre foto-apps de vil anbefale? 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Idaamalie said:

Hej alle - 

Er der nogen der har erfaringer med at bruge Wedbox-appen? 

Det lader til at være ret nemt at gå til, men jeg ved ikke om ens gæster 'gider' at downloade en ny app. Ville man selv hvis man var gæst?

Er der nogen der har prøvet det? Eller har andre foto-apps de vil anbefale? 

 

Hej Idaamalie.

 

Jeg har ikke den store erfaring med Wedbox, men har selv planer om at bruge den til vores bryllup i august. Jeg synes det er vildt smart, og ville som gæst gerne downloade app'en.:)

 

Mvh, Stine.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 6/6/2018 at 0:38 PM, Idaamalie said:

Hej alle - 

Er der nogen der har erfaringer med at bruge Wedbox-appen? 

Det lader til at være ret nemt at gå til, men jeg ved ikke om ens gæster 'gider' at downloade en ny app. Ville man selv hvis man var gæst?

Er der nogen der har prøvet det? Eller har andre foto-apps de vil anbefale? 

Jeg har gået med helt samme tanke. Er også meget i tvivl om gæster vil downloade en app.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kunne evt. gøre opmærksom på det allerede i invitationen, så har gæsterne mulighed for at sætte sig i hvad det er for en app. Det kunne jeg forestille mig at det ville gøre at flere var med på ideen. Det er jo venner og familie, som alle er der for at sikre sig at i får en dejlig dag, så jeg kan da forestille mig at de gerne vil være med til at sørge for i har minder fra aftenen.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer måske også til at lyde lidt hårdt at spørge om de 'gider' - for ja, det er jo venner og familie, så selvfølgelig gider de én :) 

Jeg ved bare ikke lige om man får det gjort, når man sidder der til festen. Det er nok en god idé at skrive det i invitationerne - det er bare lidt for sent i mit tilfælde :floejt: 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min veninde brugte Wedbox app’en og hun siger det fungerede rigtigt godt. Vi vil derfor også bruge det til vores bryllup. Vi har oprettet en hjemmeside, hvor vi bl.a. har skrevet om app’en. Derudover skal hver bord have en selfiestang, hvor vi har lavet en lille selfiestang instruktion - her nævner vi også Weebox app’en og vores hasttag. Så må vi se om det bliver brugt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 6.6.2018 at 5:01 PM, enkenoguniformen said:

 

Hej Idaamalie.

 

Jeg har ikke den store erfaring med Wedbox, men har selv planer om at bruge den til vores bryllup i august. Jeg synes det er vildt smart, og ville som gæst gerne downloade app'en.:)

 

Mvh, Stine.

Fik du brugt den? Virkede det tilfredsstillende? 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer