tjuel

Krise! Kender du en dygtig fotograf i København?

3 indlæg i dette emne

Vores fotograf har brændt os af to måneder før brylluppet (jeg kan sige mange grimme ting lige nu, men jeg lader være - men I kan nok forestille jer hvordan jeg har det lige nu). 

 

For os er billederne noget af det vigtigste, fordi vi gerne vil huske vores store dag. Vi havde derfor i ekstremt god tid udvalgt den helt rigtige fotograf med den helt rigtige stil - ham, som nu har brændt os af - og vi står i den situation at vi ingen fotograf har til vores bryllup lørdag den 11. august. 

 

Kender du en fantastisk dygtig fotograf i København, som kan fotografere til vores bryllup? Det er et heldagsarrangement fra cirka kl 11 til midnat. 


Inspirationsboard til stilen kan ses på Pinterest her: https://www.pinterest.com.au/tjuel/bryllup-billeder/ 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, tjuel said:

Vores fotograf har brændt os af to måneder før brylluppet (jeg kan sige mange grimme ting lige nu, men jeg lader være - men I kan nok forestille jer hvordan jeg har det lige nu). 

 

For os er billederne noget af det vigtigste, fordi vi gerne vil huske vores store dag. Vi havde derfor i ekstremt god tid udvalgt den helt rigtige fotograf med den helt rigtige stil - ham, som nu har brændt os af - og vi står i den situation at vi ingen fotograf har til vores bryllup lørdag den 11. august. 

 

Kender du en fantastisk dygtig fotograf i København, som kan fotografere til vores bryllup? Det er et heldagsarrangement fra cirka kl 11 til midnat. 


Inspirationsboard til stilen kan ses på Pinterest her: https://www.pinterest.com.au/tjuel/bryllup-billeder/ 

 

@tjuel Årh da også!! Øv øv. Prøv at kigge bryllupsklars annoncører igennem- der er mange dygtige!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil umiddelbart sige det samme som Stine ovenfor men vi taler 18/8 2018; Årets største bryllupsdag. Så ja "krise" er et meget godt ord. Når det så er sagt så har I trods alt tiden med jer. Jeg spillede et bryllup nytårsaften hvor kokken som skulle stå for alt inkl. personale brændte dem af om torsdagen, 2 dage før dagen og de fik stablet en løsning på benene som jeg dybest set tror de var mere glad for end det oprindeligt planlagte :):) Jeg ved at Jesper Albrechtsen m.fl. (fotografer) har lavet en gruppe på Facebook hvor man kan forespørge på fotografer. Der kan måske være en mulighed: Ikke mindst fordi jeg ud fra dit opslag (hvor du fokuserer på stilen) fornemmer at I ikke havde entreret med den allerbilligste fotograf, hvad mange ellers gør (i særdeleshed på Facebook).   

PS. Nu skal I selvfølgelig lige have ro på datoen og det med fotografen først men hav det i baghovedet: Hvis det er en fotograf I har fundet her på bryllupsklar (og der ikke er tale om force majeure) så syntes jeg klart at du skal give Ki et praj.  :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer