Guest

Forlovelsesringe

9 indlæg i dette emne

Hej med jer. Jeg går med tanken om at fri til min kæreste igennem 4 år. Ja faktisk har jeg allerede fået lavet en ring til hende. Det er en 14kt guld ring med diamant i, forholdsvis dyr ring, som måske godt kunne agere vielsesring senere hen. Men nu bliver jeg i tvivl om jeg også bør få lavet en matchende ring til mig, så jeg har begge ringe klar til frieriet?? Hvad er nutidens tendens???

Kh en fortvivlet :/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du gå med ring eller vil du helst være fri? :)

Min oplevelse er at det er meget forskellig om manden ønsker at gå med ring, eller kan/må i forhold til job for den sags skyld :)

Hvis du selv har lyst til at have en ring så få lavet en :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved at hun ikke umiddelbart vil giftes, og slet ikke nødvendigvis inden for et år efter forlovelsen agtigt. Altså hendes forældre er også kun forlovet på 25'ende år. Derfor jeg ikke tror hun nødvendigvis vil vies men gerne forloves. derfor tænker jeg måske at jeg også bør have en forlovelsesring og ikke først vente til vielsen :unsure:

Redigeret af Matis
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft ring på 1 år, en ring vi fandt i Thailand til mig, og vi besluttede også at finde en til ham. Det gjorde vi dog aldrig og nu skal vi giftes til august, men ærligt har jeg savnet at se han også var ringforlovet. Jeg synes det er noget man er med hinanden :)
Så jeg glæder mig en del til at putte en ring på hans finger

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 13/6/2018 at 11:28 PM, Matis said:

Hej med jer. Jeg går med tanken om at fri til min kæreste igennem 4 år. Ja faktisk har jeg allerede fået lavet en ring til hende. Det er en 14kt guld ring med diamant i, forholdsvis dyr ring, som måske godt kunne agere vielsesring senere hen. Men nu bliver jeg i tvivl om jeg også bør få lavet en matchende ring til mig, så jeg har begge ringe klar til frieriet?? Hvad er nutidens tendens???

Kh en fortvivlet :/

 

Hej Matis og velkommen til :)

 

Det er nok smag og behag hvordan man gør. Herhjemme har min mand en ring i en halskæde fordi han ikke må have den på på arbejdet og når han så har fri (og husker det...) så har han ringen på fingeren. Han fik en forlovelsesring dengang jeg friede :)

 

Jeg tror jeg ville vente med din ring til efter du friet. Bare fordi hendes forældre aldrig er blevet gift, er det jo ikke sikkert det er noget hun vil gøre efter. Så ville måske cleare situationen med hende efter du har friet. Tror sagtens hun ville kunne forstå dig, hvis du forklarer hvorfor :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer