Miss_Cath86

“Polterabend” der er bare et lille men!

5 posts in this topic

Hej 

Jeg står i en lidt prekær situation, min veninde som jeg har kendt i 6år, skal åbenbart giftes. Og når jeg skriver det på den måde så er det fordi, hende og jeg var sammen for et par dage siden, hvor hun pludselig ud af det blå, spørger om jeg vil arrangere en ploterarbend for hende, jeg bliver ærligtalt ret paf da jeg absolut ingen anelse havde om at hun skulle giftes (og udfra hvad jeg kan forstå på andre, af hendes venner og familie, har de heller ikke haft nogen anelse, og de har mildtsagt været ligeså overrasket), da hun de sidste 2 år har udskudt det pga økonomi.

Faktisk husker jeg ikke rigtigt hvad jeg svarer men jeg spørger lidt forsigtigt indtil hvornår det skal være?, hvor på hun svarer ret spontant om et års tid, men at hun allerede nu gerne vil vide om nogen vil holde et for hende?, men der bliver ikke rigtigt nævnt nogen nærmere dato. Ærligtalt ved jeg ikke hvordan jeg skal forholde mig til det, da jeg synes det virker ret uigennemtænkt fra hendes side (Det skal ikke være nogen hemmelighed at hun er en ret sp spontan pige, og skifter ret hurtigt mening, så ofte kan man ikke helt følge med) 

Misforstå mig ikke, jeg elsker min veninde rigtig højt og vi har været igennem mange ting, og jeg vil selvfølgelig til enhver tid holde/arrangere noget for hende, men jeg vil som minium da gerne have en dato samt en garanti for det også bliver til noget med det bryllup, inden jeg begynder at arrangere det helt store. Desuden kender jeg ikke alle hendes veninder, eller hvem som overhovedet skal med til dette mulige bryllup, så allerede der har jeg jo lidt af et problem, ved godt mange beder bruden om at komme med en liste over dem hun vil have med, (men det er jo også nogen som har lidt mere styr på hvor/hvornår osv. der skal ske med hensyn til deres bryllup) men i dette tilfælde er jeg ikke engang sikker på hvor hun vil holde det eller hvem hun overhovedet vil have med?

Desuden, så vidt jeg ved (bla. Fra mit eget bryllup i 2013) så har bruden ikke nogen særlig indflydelse på hendes polterarbend og så vidt det er muligt bliver det holdt ret hemmeligt, så jeg synes det er ret forvirrende. 

Måske er det mig den er gal med? 

Derfor vil jeg gerne hører andres mening, og evt. råd til hvordan jeg skal forholde mig til det. Jeg ved jo der er rigtig mange kloge brude/kommende brude herinde <3 

Knus Cathrine

0

Annonce ♥

:( Hmm, BK har åbenbart ændret sig meget på 5 år, er der overhovedet nogen online tilbage af evtuelle nye/gamle brugere? .. Her virker meget dødt! 

Oh Well, forsøgte! 

Hvis nogen skulle se mit indlæg

- Ønsker alle, alt godt fremover. Samt held og lykke med jeres forstående bryllupper!

Mvh. Cathrine <3

0

14 hours ago, Miss_Cath86 said:

:( Hmm, BK har åbenbart ændret sig meget på 5 år, er der overhovedet nogen online tilbage af evtuelle nye/gamle brugere? .. Her virker meget dødt! 

Oh Well, forsøgte! 

Hvis nogen skulle se mit indlæg

- Ønsker alle, alt godt fremover. Samt held og lykke med jeres forstående bryllupper!

Mvh. Cathrine <3

Hej Cathrine.

Jeg ville nok få det lidt som dig, og ikke rigtigt vide, hvad jeg skulle gøre. Jeg tænker da, at du skal glæde dig på.din venindes vegne, og deltage ved at spørge ind til deres planer. På den måde får du en bedre føling med hvad der foregår, og kan derefter sætte noget igang, når I kommer tættere på. Du kan evt. Skrive til hendes kommende mand for at få udleveret en liste over deltagende gæster. 

Held og lykke med det.

Mvh, enkenoguniformen

0

Hejsa

Jeg synes det er sødt af dig hvis du vil påtage dig at planlægge hendes polterabend. Men jeg ville ikke selv gøre noget før der er sendt en officiel invitation ud, jeg har selv arrangeret polterabend for min veninde, men man går først i gang efter der er sat en dato. Så ved man ligesom, hvad man har at gøre med.

:) 

0

Annonce ♥

Jeg ville, som Ki, vente med at begynde at planlægge noget indtil der var kommet nogle officielle indbydelser til brylluppet :)

Men så gjorde jeg det også uden at tøve :)

0