SofieSak

Boheme brudekjoler - hvor ?

9 posts in this topic

Hej Alle :)

Jeg er meget forelsket i de lidt anderledes boheme brudekjoler som er fra Canadiske, Australske og Californiske degsingere.

Mærker som: Made With Love, godessbynature og Laudae er blot nogle af dem.

Men hvor 'filan' finder jeg lignende kjoler i DK? Findes de overhovedet? Har vedhæftet et par eksempler. ELSKER de sandfarvede underkjoler under lace og blonde looket, og slæb er jeg også særligt begejsret for.

Vh. Sofie

Billede 1.jpg

Billede 2.jpg

Billede 3.jpg

0

Annonce ♥

Hej Sofie.

Velkommen på BK :)

Jeg ville ringe rundt og høre de forskellige forhandlere i dit nærområde.

Alternativt så kan du søge på mærkerne hjemmesider- der henviser de ofte til forhandlere i forskellige lande.

Mvh, Stine.

0

Jeg er ikke stødt på disse mærker her i Danmark.

Men Lillian West kjolerne er jo fine boho kjoler - link til Lillian West hjemmeside - De forhandles hos Kennedys i Sabroe og Nicolai i Brønshøj måske de ligger inde med nogle kjoler, som falder i din smag.

Ellers kan du jo tage kontakt til en brudekjole designer, det vil jo være muligt at sy en kjole til dig efter dine drømme og ønsker - se oversigt over dygtige designere

Alternativt må du jo en tur ud i verden og hente din kjole hjem, en af mine venner tog til Belgien da hun ikke kunne få sin drømmekjole herhjemme, det er jo en mulighed hvis du nu kan passe det ind med en lille ferie :)

0

Annonce ♥

Tusind tak de damer. I har så meget ret :-)

Jeg har allerede været i London og prøve - og blev bare bekræftet i at det også klædte mig med denne stil (det kan man jo reelt ikke vide). 

Men havde måske håbet på nogen steder i DK både ift tilsyning, ændringer og pris er noget anderledes når man finder sin kjole udenlands.

Der er faktisk nogen ret flotte blandt de Lillan West <3 (Og bestemt også Miss Campbell (de er heller ikke at finde i DK ser det ud til).. Men selvfølgelig havde de 2 forhandlere i DK ikke lige de 2 modeller jeg synes er flot :-D

Kan bare slet ikke forstå der ikke er én forhandler i DK ser har denne stil. Der må da være andre som mig ;-)

Er der nogen der har kendskab til nogle gode skræddere så? Bor i Aalborg.

vh. Sofie

0

Anna Campbells kjoler er fantastiske og indtil for et stykke tid siden blev de forhandlet af Celina Christensen i Roskilde på Sjælland. Men eftersom priserne på kjolerne blev sat op så blev de for dyre til det danske marked. Men det kunne være hun har nogen på lager som ikke er solgt endnu.

Jeg kender ikke til nogle i Aalborg men Marianne Carøe i Århus er dygtig, jeg har besøgt hende i butikken og det er super flotte kjoler hun laver. Så det var måske et besøg værd hun kan garanteret lave din kjole som du vil have den :) 

0

Annonce ♥

Hej Sofie

Jeg kan godt forstå du er helt vild med bohemian og måske vintage brudekjoler. De er gudesmukke! Hvis jeg var dig, ville at prøve at tage ind til Lovely Bride på Gasværksvej. Ejeren er noget så sød og behjælpelig, og de har SÅ mange brudekjoler. Nu kan jeg se at du bor i Aalborg, så ville jeg nok skrive en mail til dem med nogle af billederne, så du kan være helt sikker på at der er nogle for dig. Der er ikke så mange billeder på deres hjemmeside, men du kan jo se om der er noget der giver mening for dig på www.lovelybride.dk 

Rigtig god fornøjelse! 

Kh Josefine 

0