ChampagneUdlejning

Hjælp søges - Champagne eller ej?

7 indlæg i dette emne

Hej med jer,

 

Jeg skal ikke giftes nu og her, men jeg har et spørgsmål til jer der skal.

 

Jeg beklager at jeg ikke skriver under 'annoncør', men der kan indlægget ikke besvares, og jeg ønsker netop at høre jeres mening. Jeg skal nok lade være at skrive firmanavn.

 

Jeg har netop startet en virksomhed, der udlejer Moët champagneglas, champagnekøler, champagnebakker, mv. Alt i Moët og alt der hører sig til champagne.

 

Typiske festudlejningsforretninger har billigt service, glas, mv. Jeg udlejer KUN Moët, og kun det nyeste nye.

 

Må jeg høre jeres ærlige mening om det er noget I kunne være interesseret i til bryllup? Selve champagnen leverer jeg ikke, kun glas, champagnekøler, mv.

 

Lad os sige I har brug for glas, mv. til 50 personer, så er der 'udstyr' for over 30.000 kr, men det er til en leje på kun 3.395 kr for en hel weekend.

 

Lad mig endelig høre om det er noget for jer med det mere prestige og luksuriøse eller om I intet ønske har om det.

 

Jeg ønsker jer alle det bedste bryllup!

 

Mvh

moet.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personligt ville jeg ikke give mere for det hele er plastret ind i reklame :) 

Jeg ville foretrække anonymt service mm :) 

Jeg har ingen ide om hvad den slags koster men jeg synes det lyder dyrt :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er enig med FrøkenPedersen. Mange vil foretrække anonymt service frem for noget med reklame, og at det hele kommer fra et sted, det vil sige de kan "leje" tallerkner, glas osv. det samme sted. Så for at være helt ærlig tror den bliver at ramme med, når champagnen ikke er der...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er (desværre) også enig.

Jeg ville ikke være interesseret i det, da jeg heller ikke synes det er luksuriøst at have glas med reklame på.

Hvis jeg serverede Moët, ville jeg foretrække at mine gæster bare smagte at det var lækkert, frem for at få stukket i næsen at jeg havde brugt mange penge ;) 

 

Med venlig hilsen Ida

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der virkelig nogen, der lejer glas med så meget reklame på? Jeg spørger ikke for at være fræk, men kun fordi jeg er nysgerrig :) Personligt ville jeg aldrig bruge sådan nogle glas, når jeg drikker champagne, så vælger jeg at købe Moët men jeg serverer den i neutrale glas, synes det ser meget mere eksklusivt ud end de glas du viser på billedet. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er fuldstændig enig med de øvrige :) Det gælder champagne og alt hvad der vedrører bryllup. Reklame er no go om det så er store bannere med firmanavn (som kan bruges til firmafester m.v.), reklamer på glas m.v. Oplever af og til leverandører, herunder fotografer, catering m.v. som ligger visitkort ved folks pladser og der ryster jeg bare på hovedet indvendig :)  

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer