Christina2019

Bryllupskage København/Nordsjælland

5 indlæg i dette emne

Hej med jer :-) 
Vi skal først giftes i august 2019, men ifht. til booking af lokaler, fotografer mm. er min erfaring at man skal
være ret tidligt ude, så nu spørger jeg jer :)

Hvilke erfaringer har i med hvor lang tid i forvejen man skal bestille kage, hvis man vil det? 
Og er der nogen som har fået lækker bryllupskage fra en konditor i københavn eller op mod Nordsjælland? 

Håber i kan hjælpe og på forhånd tak! 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kan jeg desværre ikke hjælpe, da jeg står lidt i det samme dilemma. Jeg vil bestille lige så hurtigt at jeg har fundet ud af hvor kagen skal være fra. Mit problem er at jeg syntes mange steder er vildt dyre, og jeg nægter at give flere tusind kroner for en kage. Jeg følger derfor spændt med i denne tråd..

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Gliridae said:

Her kan jeg desværre ikke hjælpe, da jeg står lidt i det samme dilemma. Jeg vil bestille lige så hurtigt at jeg har fundet ud af hvor kagen skal være fra. Mit problem er at jeg syntes mange steder er vildt dyre, og jeg nægter at give flere tusind kroner for en kage. Jeg følger derfor spændt med i denne tråd..

 

Ja du har fuldstændig ret. Jeg så lige at i også skal holde jeres bryllup i Nordic Park, det altså meget sjovt,vi holder samme sted :) har i besluttet hvor i vil have mad fra endnu? og hvornår skal dagen stå? 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Gliridae said:

Her kan jeg desværre ikke hjælpe, da jeg står lidt i det samme dilemma. Jeg vil bestille lige så hurtigt at jeg har fundet ud af hvor kagen skal være fra. Mit problem er at jeg syntes mange steder er vildt dyre, og jeg nægter at give flere tusind kroner for en kage. Jeg følger derfor spændt med i denne tråd..

 

 

Det er jo ikke bare en kage, en bryllupskage er jo et lille kunstværk, som der lægges flere timer på at kreere og pynte :) alternativt kunne du selv eksperimentere med at lave din egen bryllupskage, hvis du har tid og lyst til at kaste dig ud i det, vi har to opskrifter her på Bryllupsklar, som nogle af vores læsere har lavet til os, den ene er en naked cake og den anden er en kage med fondant overtræk.

 

Ellers kan jeg varmt anbefale KageKompagniet som ligger i Nordsjælland. Firmaet drives af Evy og Kristina som er super søde og dygtige.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 hours ago, Christina2019 said:

Ja du har fuldstændig ret. Jeg så lige at i også skal holde jeres bryllup i Nordic Park, det altså meget sjovt,vi holder samme sted :) har i besluttet hvor i vil have mad fra endnu? og hvornår skal dagen stå? 

 

Ja, det er da lidt sjovt. Vi har besluttet at hyre en kok som kommer og laver maden for os, vi har jo et kæmpe industrikøkken til rådighed, og så får vi det som vi vil have det. Menuen er næsten fastlagt, men kokken ikke fundet endnu. Men der er stadig god tid, idet vi først skal giftes den 22.02.2020, og der er lidt mindre rift om det hele om vinteren, så indtil videre har vi kunnet få alle vores førstevalg til lokale, musik og fotograf. Det er jo en lidt speciel dato, så jeg prøver at være hurtigt ude med alt :griner:-

Hvis du har lyst kan vi da skrive privat, og udveksle erfaringer mm.

 

12 hours ago, Ki Schou said:

Det er jo ikke bare en kage, en bryllupskage er jo et lille kunstværk, som der lægges flere timer på at kreere og pynte

 

Ja, det ved jeg, og de er da også utroligt flotte, jeg syntes dog stadig at det er rigtig mange penge. Vi vil gerne servere dessertbuffet, hvor bryllupskagen indgår som et element af dette, og så er det mange penge at betale min 50 kr per person kun for den ene kage. Tænker det må kunne lade sig gøre at få en mere enkel kage, som stadig vil få gæsterne til at tænke "det her er bryllupskagen" uden at bruge helt så mange penge. Med 90 gæster af 50 kr. bliver det 4500 kr. Jeg ved godt at jeg kan regne med et mindre antal personer, nu hvor der er andet kage, med jeg syntes stadig at det er meget mere end vi er villige til at give og jeg er sådan en stress person, så at stå med sådan et projekt selv lige op til brylluppet er nok ikke en god kombi.. :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer