Lobar

brudesvende

2 indlæg i dette emne

Vi har endelig fundet en dato, nu mangler vi bare lige at præsten også giver grønt lys til den dag hehe

 

Jeg/vi har 2 drengebørn. 1 fælles og så har jeg en fra tidligere forhold. De er pt 5 mdr og 10 år.  De vil være 1,5 år og 11 år når brylluppet skal stå.

Jeg tænker at de skal være brudesvende, men nu er jeg kommet i tvivl, om de skal gå foran mig i kirken eller bagved mig?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bestemmer du/I selv, alt efter hvad rolle de skal have. Nogle lader dem gå forrest med rosenblade, pude med ringene eller et skilt med "Far her kommer mor". De kan også gå bagved og hjælpe med slør/slæb ligesom en brudepige, eller bare gå uden en decideret rolle. Igen er der andre der vælger at de skal stå oppe ved alteret sammen med far, og være en ekstra forlover. Det tænker jeg ville være en god rolle for den ældste, og tænker han vil glæde sig over at være påtroet sådan et erhverv. Jeres fælles barn er jo ikke så gammelt, alt efter hvor moden han er, og hvor god til at gå, kan han bære ringene eller skiltet som jeg beskrev. Evt. fulgt op af en lidt ældre fætter/kusine eller en bedsteforælder.

 

c895a31b8e99ade4d57ace01a7c3d279.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer