KarinaDyrholm

Konditor til anderledes bryllupskage?

7 posts in this topic

Hej piger, jeg håber i kan hjælpe med nogle gode råd i forbindelse med kagen - min H2B's familie er laktoseintolerante, og en enkelt endda gluten intolerant, så havde tænkt på en lidt anderledes bryllupskage. Den skulle bestå af 3 kager, den mindste skulle være gluten og laktosefri, den anden laktosefri og den sidste og største normal. Havde tænkt hver af kagerne skulle have en spongecake eller brownie bund med en mousse ovenpå, og pyntet med en flot glaze. Selve kagerne er rimelige simple, men de er helt utraditionelle i forhold til en normal bryllupskage, og derfor har jeg også problemer med at finde en konditor der kan lave den? Har i nogle idéer? Skal være i Københavnsområdet eller omkring Hillerød.

0

Annonce ♥

Ja har snakket med dem og de er også min backup plan, men desværre kan de ikke lave en glutenfri kage, og så ville jeg også helst bare have en kagebund med mousse ovenpå i stedet for de lagkager man normalt får, hvor der er ret meget kagebund og ikke så meget creme. Men tak for svaret :)

0

Annonce ♥