PChristensen

Hjælp! Bryllup og højgravid

5 indlæg i dette emne

Min forlovede og jeg er flyttet til Norge, og vi skal giftes til maj 2019 i Norge (vi har sendt Save the date ud til gæsterne).

Alle gæsterne bor i Danmark.

Jeg har nu fundet ud af at jeg er gravid, og har termin to dage efter brylluppet.

Vi har planlagt et meget hyggeligt og uformelt bryllup, hvor vi alle skal være i en hytte i en uge.

Datoen for brylluppet betyder rigtig meget for os, da mine forældre og bedsteforældre er blevet gift på samme dag. 

Vi overvejer nu om vi skal

1. holde fast i brylluppet som det er planlagt (med mulighed for at jeg har et spædbarn eller skal føde i løbet af ugen).

Denne valgmulighed har været vores første indskydelse. Men vi er kommet i tvivl, da vi tror meget af vores nærmeste familie kommer til at fokusere

på alle problematikkerne i denne situation.

2. aflyse brylluppet. Invitere vores forældre til en vielse på dagen, enten i DK eller i Norge. Og holde bryllupsfest året efter.

3. Udskyde brylluppet et år, og holde brylluppet på datoen næste år (selvom det ikke er en lørdag)

Har I nogle gode råd og erfaringer som kan hjælpe os med at træffe beslutningen?

Håber VIRKELIG I kan hjælpe :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Med en termin så tæt på ville jeg udskyde et år også selvom det ikke er en lørdag :)
Ikke engang noget uformelt eller helt stille og roligt ville jeg turde satse på enten som højgravid med 30 l væske i kroppen (måske) eller en 4 dage gammel baby, der ikke er i fast rytme endnu... :) Jeg ville vente et år  :) Jeg forstår nemlig sagtens datoen er vigtig for jer. Vi blev gift på mine afdøde svigerforældres bryllupsdag :)

0

Del dette indlæg

Helt enig med FrøkenPedersen, hvis datoen er så afgørende for jer, så ville jeg vente til året efter også selvom det så ikke er en lørdag.

Og tillykke med graviditeten :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Tusende tak for besvarelsene FrøkenPedersen og Ki Schou. Vi udskyder bryllupet :)

og mange tak Ki Schou ;) 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg går lidt i den anden retning,
jeg havde holdt fast i datoen, og så evt bare inviteret forældre og søskende til noget spisning.
og så invitere til en kæmpe bryllupsfest året efter. :-) 

Tillykke med graviditeten. 

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥