Luffegås

Er ked af babyfotografier

2 indlæg i dette emne

Har haft min datter med til sådan et gratis shoot, og vi kunne så købe billederne efterfølgende. Det er ved en kæde fotograf.

Vi køber så billederne, ca. 9 stks for 1150 kr. De er mindre end jeg lige troede men jeg kan jo bare have målt efter.

Men de er simpelthen også cuttet så tydligt med en papirskære så man kan se det hvide uden for billedet nogen steder, og syne særligt de ser flossede ud i kanten.

Kæft jeg er ked af det og skuffet, troede det ville være rigtige billeder som I gamle dage, og ikke bare nogen han selv lige har printet ud og klippet dårligt til.

 

Kan man gøre noget? Udover at lade være med at afhente dem? (Vi gik igen da vi lige skulle tænke over det)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes I skal sige, at de ikke lever op til jeres forventninger, fordi de er klippet dårligt til, I skal da ikke nøjes med et halvdårligt finish. 

 

Hvis han ikke kan levere et ordentligt resultat, så synes jeg, at I skal finde en anden fotograf og få taget nye billeder. Alternativt kan I prøve om I må købe filerne, og så kan I få printet et andet sted.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer