Tinek93

Save the date - reception

4 posts in this topic

Hej!

Min forlovede og jeg regner med at holde reception mellem kirke og bryllupsfest.

Vi vil gerne sende save the date- kort ud, men er blevet i tvivl med hvordan vi gør ift. dem der "kun" skal med til receptionen?

Vi er bange for at der kan opstå misforståelser, der gør at folk så bliver skuffede når de får indbydelserne og kan se det er receptionen de er inviteret med til. 

Vi har også overvejet kun at sende svd ud til dem der skal med til aftenfesten. Problematikken der er bare at hvis venner og familie langt ude, ser svd hænge på køleskabet hos andre, så kan det være de føler de i første omgang var glemt, når deres indbydelser dukker op.

Hvad synes i er det rigtige at gøre? :)

0

Annonce ♥

Jeg ville ikke sende save the date ud til folk, som kun er inviteret til reception. Både for at undgå misforståelser, men også fordi jeg ikke synes man på samme måde kan "forlange" at de sætter kryds i kalenderen og dermed ikke planlægger ferie eller andre ting på det tidspunkt. Altså, sagt lidt hårdt, så var de ikke "vigtige" nok til at blive inviteret til den rigtige fest, derfor kan man heller ikke regne med, at de prioriterer ens bryllup så højt :)

Jeg sender til alle dem, der skal med til middag og fest.

0

Annonce ♥