Overgaard86

"I still do"-ceremoni alene for os, men i udlandet

3 posts in this topic

Okay - jeg er sådan lidt fjollet hvad angår bryllup. Da min mand og jeg skulle giftes (23. maj 2009) anede vi ikke hvad vi ville. Vi vidste vi ikke ville i kirke fordi vi følte det var for "stort".

Tankerne faldt på at stikke af til Vegas, til Hawaii, en strand i Thailand, vielse i en skov, rådhuset...… men vi fandt et gammelt palæ ud til en sø i vores by, hvor vi valgte at blive gift under 2 kæmpe og gamle træer og holdte en stor fest i telt bagved ejendommen. Det var fantastisk og lige os.

Meeeen - det vakte dog det spørgsmål hos os "hvorfor kun blive gift én gang (altså og med den samme)"?

Når nu vi var så meget i tvivl om hvordan vores bryllup skulle være, så besluttede vi os for, at for hver 10. år, ville vi giftes igen - på en ny måde hver gang. På den måde behøvede vi heller ikke at tænke "det var det" :)

Nu er der så Gud hjælpe mig, snart gået 10 år - faktisk friede min mand til mig i sommers igen, det mente han hørte sig til <3 MEN hvor/hvordan skal vi gøre det denne gang???

Jeg blev ramt af en blodprop i hjernen i sommers og vi er derfor begrænset af, at det godt må være lidt stille og roligt.... Oprindeligt havde vi nuppet Vegas denne gang - men det kan jeg ikke helt overkomme.

Vi vil gerne have det er varmt og det skal så være der i slutningen af maj... og det behøver ikke være med officielle papirer, for vi er jo gift - det er bare "for sjov" og for at minde os selv om kærligheden. Egentlig skal det også bare være for os to og vores børn på 6 og 8 år.

Thailand i strandkanten?? - er der regntid...…?

Key West?? - egentlig har vi været der og set det man kan - men alligevel helt fortryllende....

Kreta i en bugt på en klippe??….

Skal vi hellere holde det i Danmark med den tætteste familie..... i så fald hvor???

Vi har selv været inde og kigge på almindelige charterrejser med all inklusive og det kan også sagtens være løsningen - jeg har bare ikke fundet det rigtige.....

Nogen forslag - hvordan skulle din "I still do" oplevelse, se ud? :)<3 

0

Annonce ♥

Kære brud for anden gang

Hvis I har lyst vil jeg meget gerne komme ud og lave en fin, lille kærlighedsceremoni for jer, hvor I bekræfter jeres kærlighed over hinanden for anden gang, sammen jeres nære. Det er en stor fornøjelse at være med til at planlægge og gennemføre bekræftelse af disse løfter og vi har en masse materiale I kan kigge i som inspiration.

Mange hilsner

Ane Christensen, ceremonileder

Livsceremonier https://www.livsceremonier.dk

0

Jeg har ikke som sådan forslag til hvor og hvordan I kan gøre det! Jeg må bare sige; HVOR ER DET EN FANTASTISK IDÉ:loveshower:

at blive “gift” hvert 10. år:loveshower:og jeg er endnu mere vild med det faktum at han så også rent faktisk har friet igen!<3  ønsker jer alt helt og lykke med den forstående “i still do” ceremoni, det er SÅ smukt det I gør <3 

0