Booster

Bryllup på sjælland eller fyn med overnatning til 35-40 personer.

3 posts in this topic

Kære alle

Så gav vi op på brylluppet i Italien :-( ØV!

Vi leder derfor efter en lokation i Danmark, hvor vi kan have et weekend bryllup og hvor alle 35-40 gæster kan overnatte.

I forrige sommer var vi til bryllup i Mariager på Jomfrubakken, og faciliteterne var simpelthen lige i skabet. Fine værelser, flot stort og dejligt køkken, fed opholdsstue, lækre omgivelser og en sal i passende størrelse til selve festen. MEN! Vi vil gerne holde festen til højre for lillebælt, da vi ikke har nogen venner eller familie fra Jylland, og ikke vil have at folk skal ligge og køre alt for langt. 

Jeg har forelsket mig i lade- og/eller drivhusstilen, men har endnu ikke fundet et sted, hvor laden var af passende størrelse eller hvor man kunne overnatte. 

Vi har været i kontakt med flere steder, hvor faciliteterne har været næsten perfekte, men hvor de så har ville have kr. 100.000+ for 40 mennesker. Det synes jeg alligvel bliver for dyrt for et bryllup i Danmark.  

Nogen der kender den perfekte lokation?

0

Annonce ♥

Ja da. Der er tre luksus-sommerhuse som udlejes til bl.a. bryllupsfester men selvom jeg selv kun har haft et positivt indtryk af de to steder hvor jeg har spillet bryllupsfester der har jeg også hørt kritiske ryster om bl.a. udlejningsvilkårene og der er heller ikke sovepladser til alle. Jeg vil klart pege på Kasmoselund i Middelfart. Eneste ulempe er at det er forholdsvist tæt på Jylland :)    Skt.   Knudsborg Feriecenter kunne også være en mulighed men det kommer ikke i nærheden af Kasmoselund (formentlig er det også noget billigere).

Alternativt kan I overveje Havnsø-lejren (Sjælland) men der kan jeg også være i tvivl om hvor mange der kan overnatte,  

0