Saramedh

Brudekjole tvivl

3 indlæg i dette emne

Hej alle, 

Sagen er den at jeg var ude og kigge brudekjoler i går for første gang - og jeg endte da også med at købe en kjole. Jeg har siden i går gået og haft det dårligt og er kommet godt i tvivl om det var det rigtige. 

Jeg havde 4 med ude, hvoraf de alle synes den var meget smuk. Men set i bakspejlet tror jeg var lidt presset af at der sad så "mange" mennesker og havde den samme holdning. Jeg er bekymret for om jeg bare har købt den fordi de synes det skulle være den. 

Når det så er sagt var jeg selv virkelig tilpas i kjolen, jeg synes den er smuk, og jeg havde da også "øjeblikket" da jeg fik den på for 2. gang. 

Nu er mit spørgsmål så: er der andre brude der har haft samme oplevelse? Er det normalt at have alle disse tvivls tanker så hurtigt efter køb? 

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, hjælp! 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg var dig, så ville jeg ringe til butikken og fortælle dem, hvordan du føler, og spørge om du må komme ind og prøve kjolen igen alene, inden de bestiller den til dig.. Det er de fleste brudekjolebutikker mere end villige til :) Så kan du bedre mærke efter i mavefornemmelsen om det nu ER den rigtige eller ej! 

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det lyder som et godt forslag at prøve at ringe til butikken og fortælle dem om dine tvivl og tage ind og prøve den igen helt alene. Du skal jo så være forberedt på, at de formentligt ikke har nogen returret på kjolen, fordi den sikkert allerede er sat i bestilling hos producenten, men de kan formentlig give dig et tilgodebevis.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer