CaKi

Andre der har tilføjet ekstra lækkerheder på kjolen?

5 indlæg i dette emne

Jeg købte en lårkort, hvid, blondekjole hos Nelly til 65 kr nedsat fra 379,-. Og så købte jeg noget blødt tyl i ikea til 29 kr. Jeg har trukket dobbelt-lagt elastik/sytråd igennem tyllet så det får den der strut-effekt. Det syr jeg fast på det nederste af kjolen (i hånden), så kjolen får havfruefigur.
Jeg er uddannet kontorassistent, og er SLET ikke syerske, men synes selv at mit valg ser super prof ud!! GP
Er der andre der har gjort det samme og med succes?? Jeg synes jeg har ledt nettet tyndt for at se om andre har haft startet på samme projekt - Har dog ikke fundet noget der minder om mit projekt :)
Jeg skal nok lægge et billede af det færdige resultat op så snart jeg nærmer mig.

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder spændende vil meget gerne se det færdige resultat. Ikke fordi jeg selv skal sy en kjole men jeg er bare meget nysgerrig :lol: 

1

Del dette indlæg

Status: Jeg har kun riet mit første prøve-skørt fast på kjolen. Det var blot for at se om det kunne fungere. Jeg har siden hen taget skørtet af kjolen igen og lavet endnu fyldigt skørt, som så skal "attach'es" på kjolen igen. Vel at mærke med elastiktråd, så der er plads til mine lår:floejt:

20190115_193859.jpg

20190115_193839.jpg

0

Del dette indlæg

hehe.... har også købt min i Nelly:thumbsupsmileyanim: sat ned til knap 200kr

IMG_3299.PNG

Redigeret af IreneH
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøj, en "fræk" lille sag du har købt der, Irene :thumbsupsmileyanim: Gør du også noget ved den? Tilføjer et bælte eller noget?
Min er denne her

Udklip2.JPG

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥