Carolinep

Bryllup på Bella Sky/Comwell Conference Copenhagen

3 posts in this topic

Kære alle! 

Min forlovede og jeg overvejer stærk at holde vores bryllup på Bella Sky/Comwell Conference Copenhagen, da prisen er virkelig god for både mængden af mad samt 5 timers fri bar og alt drikke ad libitum under middagen - og så er de dejligt fleksible mht. både middag samt planlægning! 
Jeg kan dog ikke finde nogen overhovedet på nettet, der har holdt bryllup eller været til bryllup der - så derfor vil jeg lige høre herinde, om der er nogen, der kender til stedet i forbindelse med bryllup, eller bare arrangementer overhovedet. Er ikke så interesseret i deres konferencer, da det er meget anderledes end en fest. 

Med venlig hilsen
Caroline 

0

Annonce ♥

Ikke lige Comwell Conference Copenhagen men jeg har spillet bryllupsfester på flere Comwell hoteller i hele landet og generelt er standarden og ikke mindst serviceniveauet meget højt :) Nogle ting jeg dog ville kigge på når du siger at prisen er virkelig god, er sådan noget som sluttidspunkt og muligheder (og priser) for forlængelse. Det er ikke alle som ønsker at deres fest skal slutte kl. 1 eller kl. 2 :) Andre har det fint med at festen slutter når den er på toppen :)  

1

Hvad er en god pris? Har du været i kontakt med dem? Undskyld - ved godt at det ikke er svar på dit spørgsmål:-)

0