KamillaJ

Drømmelokationen - ved du hvor den er?

7 posts in this topic

Hej derude!

Jeg går her, totalt standard bride-to-be, med en MASSE drømme men en lille pengepung :td:

Er der nogen med erfaring eller gode råd at dele ud af?

Drømmen er et natursmukt sted med nok udendørsplads til et festtelt med gulv til omkring 70 pers. Samtidig skal der være plads til overnatning til minimum en 20 stykker, meget gerne mere! Der skal være køkken at lave mad i, og gerne luksus nok til at tage et par ekstra dage som "ferie". :lol:

Det er mange kriterier, og det skal gerne være billig-billig :biggrin:

Det er næsten ligemeget hvor i Danmark det er, men gerne så tæt på Fyn som muligt. Ikke nødvendigvis Fyn, men helst hellere ikke så langt som Østsjælland :wink:

Måske der er en derude, som har haft et lignende bryllup, eller tilfældigvis har hørt om et sted? 

0

Annonce ♥

Så er Wig Wam i Horsens nok udelukket da der ikke så vidt jeg husker er meget udenomsplads og det er heller ikke luksus på den måde men mere rustikt.

Harlev Mølle kunne være en mulighed men der taler vi Jylland.

Går lige i tænkeboks for der er er flere. :)

0

On 31/1/2019 at 6:27 PM, diskobil said:

Så er Wig Wam i Horsens nok udelukket da der ikke så vidt jeg husker er meget udenomsplads og det er heller ikke luksus på den måde men mere rustikt.

Harlev Mølle kunne være en mulighed men der taler vi Jylland.

Går lige i tænkeboks for der er er flere. :)

Jeg har faktisk kigget på WigWam, og synes egentlig det er et rigtig fint sted - lige udover sovemulighederne:/ Harlev Mølle ser rigtig skønt ud! - og jeg kan sagtens leve med at køre lidt for det rigtige sted  :D Men jeg kan intet se om sovemulighederne, er det noget du ved mere om? 

Tusind tak for hjælpen, du er altså lidt af en location-guru :thumbsupsmileyanim:

0

Det gør jeg ja :) Ved ikke om jeg vil kalde mig en locationsguru :) men når man har spillet til bryllupsfester størstedelen af årets weekender de sidste 15-20 år i hele landet så kommer man lidt omkring :)

Der er ikke overnatning til alle gæster i Wigwam når vi taler 70 gæster men der er minimum til 20 personer. Harlev Mølle derimod rummer ikke overnatningsfaciliteter.

Men nu du nævner Fyn: Har I prøvet at kigge på Kagsmoselund. Der er det hele og det er i Middelfart. http://www.kasmoselund.dk/Kasmoselund/Om_Kasmoselund.html

Jeg kender så ikke lige prisen :)

0

Annonce ♥

Tæt på Haderslev ligger Lindholm, som er et stort fantastisk sted, med overnatningsmuligheder.

Det kan vel nærmest gå ind under feststed og kæmpe sommerhus i ét. Der er swimmingpool osv.fedt fedt sted, men ikke billigt. Prøv at google det.

Lindholm i Marstrup ved Haderslev

0