Sign in to follow this  
Followers 0
IreneH

Hår - knap 40 år

2 posts in this topic

Hej

Hvad kan man, når man er 40 år..... Ønsker ikke at virke som en, der ønsker at være 30 eller yngre.... Havde tænkt en stilet opsætning, men min mand er vild med langt hår. Ja det er MIN beslutning, men vil da også gerne være lækker for ham..... Kan jeg tillade mig at sætte mit hår halvt op, krølle det og måske putte lidt ekstensions i? eller skal jeg holde mig til det stilrene? I vil nok alle sige, at det er op til mig.... men er der nogen omkring de 40, som kan sætte sig ind i min tankegang og sige mig, hvad de gør?

Mvh. Irene

0

Annonce ♥

Jeg er 37 og anden gangs brud, jeg overvejer pt en “half up half down” - altså hvor noget af håret er sat stilet op og noget hænger i krøller ned. Mit dilemma er at jeg altid til dagligt, for nemhedens skyld, har det oppe i en rodet knold, men skal jeg ud er det oftest nede. Men jeg magter ikke at have det hele nede den dag da jeg gerne vil have ansigtet “frit” og ikke hele tiden have håret i øjnene og skal feje det væk:lol::griner:- så jeg synes bestemt godt du kan gøre dig ekstra lækker med ekstensions mv “selvom” du er 40GP

0