CaKi

Rækkefølge fra man vågner til man er i tøjet?

7 indlæg i dette emne

Hejsa.
Min tanke omkring rækkefølgen er således:
Tager kjolen på først (den skal op over hovedet, da den ikke kan tages på nedefra). Dernæst makeup og hår.
Er det også sådan I andre gør, jer der har kjoler som ikke kan tages på nedefra eller findes der en smartere måde, som jeg ikke tænker?

Jeg ved det er et virkelig fjollet spørgsmål.. :floejt: Jeg har det med at bytte rundt på rækkefølger til ting, så jeg tit "spænder ben for mig selv" og ender med dobbeltarbejde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker det der er vigtigt her er om du skal ud at køre for at få ordnet make up og hår :) 

Det skulle jeg så derfor kom kjolen først på umiddelbart før vi skulle i kirke :) 

Men kommer der en hjem til dig og ordner det burde det ikke være et problem. Så finder du bare et stort lagen og dækker af med så der ikke kommer alt muligt på kjolen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan kom du så i kjolen uden at ødelægge håropsætningen og undgik at tvære makeuppen på kjolen?
Det er dét som er mit store problem. Min kjole kan kun komme på, ved at tage den op over hovedet (og jeg ved ikke med andre kjoler, men min kan ikke løsnes). Jeg har for brede hofter til at tage den på nedefra. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kunne godt tages på nede fra så for mig var det ikke et problem. Men jeg tænker at hvis der kommer en og ordner hår og make up hjemme hos dig så hør det ikke noget du sidder i kjolen med et lagen over. Udfordringen er hvis du skal køre til frisør mm mens du har kjolen på :) 

men ellers tænker jeg du må holde armene som skal du springe på hovedet i vandet og så få nogen til at trække kjolen på dig :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller måske stå på hovedet når du tager den på :) Nej nu spørger jeg lige dumt. Hvis ikke makeup og håropsætning kan holde når du tager kjolen på kan det så holde overhovedet ? Vind, blæst, måske regn etc :)

  

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I har nogle gode pointer.
Jeg må finde på noget (evt med at hår- og makeup-personen kommer hjem til mig, og så må jeg sidde med et lagen på indtil vi skal køre. Kjolen er ALT for stram til at tage på EFTER makeuppen er lagt og håret er sat).
TAK FOR JERES INPUT <3 Det er værdsat.

Redigeret af CaKi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan helt sikkert godt finde en make-up og hår stylist som kører hjem til dig. Det vil være meget nemmere for dig end at du skal ind på en salon i kjolen. Og ja husk at dække kjolen fuldstændig, jeg kender en der fik en ordentlig klat på kjolen under makeuppen :o heldigvis kunne den næsten fjernes med vand, men der var panikagtig tilstand indtil pletten var fjernet :lol:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer