Hansen

Brudekjole

9 indlæg i dette emne

Jeg skal giftes her til Maj med min udkårne, den brudekjole jeg har er jeg glad for, nu ved jeg om jeg skrive det her, jeg er 158, hvad er bedst til mig en lang eller kort brudekjole, vil helst ikke virke for kort, min mor synes jeg skulle have en kort brudekjole, men jeg er så glad for den her brudekjole, 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er glad for den brudekjole du har, så ville jeg jo sige du skal bruge den. Om man ser smuk ud i sin brudekjole kommer ligeså meget an på om man føler sig smuk. 

Men siden du stiller spørgsmålet her må du jo være kommet i tvivl. 

Jeg har ikke nok forstand på kjoler til at svare på om en lang eller kort kjole er bedst når man ikke er så høj - for det er vel det du spørger om?  Jeg tror det kommer an på snittet. 

Hvorfor synes din mor du skal have kort kjole? 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så ville jeg helt klart stole mere på personalet i Lilly end jeg ville stole på din mors bedømmelse. Men allermest synes jeg du skal stole på din egen mavefornemmelse.

Jeg håber virkelig du finder ud af at træffe et valg du føler dig tilfreds med,  og at din mor kommer til at forstå det. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv 161, så altså kun 3 cm højere end dig. Ja vi er ikke de længste koste i skabet, men synes ikke du skal lade dig begrænse af det. Selvom du vælger en kort kjole, så vil du jo aldrig komme til at ligne en på 178, for det er du jo ikke. Synes du skal gå med den kjole, som du har det bedst med. 

 

Har du langt hår? I så fald kan du sætte dit hår højt, det giver jo en illusion om ekstra højde. Og tage nogle hæle på, hvis du kan gå i høje sko. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer