diskobil

Oplev Mr. Diskobil live i weekenden og i påsken :)

1 indlæg i dette emne

  • Fredag   den 12/4 2019 kl. 24 - 05
  • Lørdag   den 13/4 2019 kl. 24-05 
  • Onsdag  den 17/4 2019 kl. 24-02 (eller senere)
  • Torsdag den 18/4 2019 kl. 24-02 (eller senere)
  • Fredag   den 19/4 2019 kl. 24-05
     

På Wall Street Pub, Gothersgade 2, CPH.

 

Hvad mange sikkert ikke ved er at mit mangeårige virke som DJ består af andet end at spille til bryllupsfester, firmafester m.v for Diskobil. :) Det indbefatter også hjælp til kolleger samt mere løse jobs på forskellige klubber m.v. i det omfang det er foreneligt med DISKOBIL aktiviteterne.   

I november sidste år blev jeg og tre gode kolleger tilknyttet Wall Street Pub i København. Dette samarbejde kan jeg være en del af fordi DISKOBIL kunderne oftest booker i rigtig god tid hvor Wall Street vagterne planlægges for 2 måneder af gangen samt ved primært at holde mig til fredagene og forbeholde lørdagene til DISKOBIL kunderne :) Derudover kan vi rokere indbyrdes.

Spillestilen derinde er ikke den samme som det vi leverer til bryllupsfesterne, hvor nøgleordet mere er alsidig musik indenfor de rammer som aftales med brudeparene. Derinde er musikprofilen mere "abefest" og "party on", herunder 90'er, 00 musik og mainstream der afvikles i et beat som man ikke kan stå stille til :):) Dvs. det kan bedst sammenlignes med det man kan opleve til nogle af de bryllupsfester vi er ude til efter kl. 2 :) 

Styrken for mig i dette er at jeg får prøvet nogle "nye" sider af mig selv af, som jeg også kan bruge på "hjemmebanen". Mere væsentligt her er dog at det er offentligt tilgængeligt for alle. De bryllupsfester vi laver er private begivenheder. Derfor kan vi ikke bare sige til folk at de kan komme ud og kigge :) og vi vil heller ikke - bringe billeder, videoer m.v. af meget andet end vores opstillinger da vi respekterer privatlivets fred :)  Selvom det på ingen måde kan sammenlignes med bryllupsfesterne (hvor lyden + lys også er bedre) så giver det os en mulighed for at sige til folk at: Her er muligheden for at se og høre manden bag pulten og få en snak  :) Samtidig er det jo også oplagt at besøge stedet hvis man er ude i polterabend o.l. eller bare vil have en hyggelig - ikke stillesiddende aften/nat :)   Så kig forbi hvis I alligevel er på de kanter :)

PS - Vi har stadig muligheder for at tage flere bryllupsfester ind her i 2019 (og 2020)    

Wall street.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥


Annoncer