Sign in to follow this  
Followers 0
Mark hansen

Søger råd til Polterabend for mænd!

3 posts in this topic

Min bedste kammerat skal giftes og skal selvfølgelig også have et polterabend! Men vi har nærmest prøvet alle ting efterhånden, synes det kunne være fedt hvis jeg kunne finde noget som vi/han ikke har prøvet før. Men er desværre løbet tør for ideer. Har i nogen forslag til hvad der kunne være skide skægt at prøve. Der må gerne ske lidt, det skal ikke være alt for kedeligt det er hverken han eller vennekredsen interesseret i. 

Tager i mod alle Ideer!  

0

Annonce ♥

Hej Mark - dejligt du gider planlægge din vens polterabend :)

Hvad med bumberball, bowcombat, SUP polo?

Jeg har en gang til en venindes polterabend været ude hos en amerikansk fodbold klub, hvor vi havde hyret et par af spillerne til at lære os spillet og så spillede vi en kamp os piger, der var med til polterabenden. Det er faktisk en af de sjoveste polter aktiviteter, jeg nogensinde har prøvet. Det foregik på Amager, jeg ved ikke hvor I landet du er henne og jeg ved selvfølgelig heller ikke, om klubben stadig eksisterer eller gør den slags mere.

0

Fandt dem her, men her kan jeg se, at kontakten mellem spillerne er fjernet, der hvor vi var, der måtte vi gerne tackle hinanden, og gjorde det også, det synes jeg absolut var en del af det sjove, men det kan selvfølgelig godt gå hen og blive en voldsom omgang, hvis der for alvor bliver gået til den.

0