Lobar

problem med siden?

8 indlæg i dette emne

Jeg er logget ind; men når jeg forsøger at gå ind på min gæsteliste skal jeg logge ind igen, og så skal jeg atter trykke på gæsteliste, men så beder den mig logge inde igen....jeg kommer ikke ind....plejer aldrig at have problemer.....og den vil gerne godtage mit log in, men så ryger jeg ud på tools igen og når jeg så trykker på gæsteliste, skal jeg gøre det samme igen...argh

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 18.5.2019 at 1:47 PM, msSimoneC said:

Jeg har samme problem ift. Min to do liste. Jeg kan dog fint komme ind på både gæsteliste og budget, men bliver også hele tiden sendt tilbage til log in, når jeg prøver at tilgå min to do liste.

Ih det er da træls. redaktionen har skrevet at de ikke oplevet det problem.. øh okay så...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen

 

Jeg fik lov at låne Familien F.N.'s profil og jeg kan godt se, at der er et problem, når jeg logger ind med hendes profil, jeg kan ikke fremprovokere fejlen med min egen profil, så det er meget underligt.

 

Jeg skal nok sætte nogen på sagen, og håber at vi får det løst hurtigt.

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jer der har problemer med værktøjerne.

 

Log af Bryllupsklar og log ind via DETTE link og så test om du ikke kan få tilgang til alle dine værktøjer.

 

Vi kan ikke finde nogen generel fejl, det er kun hos nogen, at det ikke virker. Men dette bør være løsningen for at kunne komme ind på dine værktøjer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer