weekweek23

Min mand er ikke inviteret

7 indlæg i dette emne

Hej med jer.

 

hvad ville i gøre. Min mand er ikke inviterer med til min kusine bryllup . 

 

Det er et bryllup med overnatning og alle andre kommer i par.

 

ville i tage med.

ved hvis jeg ikke tage med bliver meget af min familie sur/ skuffet over mig.

 

hvis jeg tager med. Vil min mand blive trist. Da han vil tage der meget personligt han er den eneste som ikke er inviteret med

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der en grund til at han ikke er inviteret med? Det lyder mærkeligt at kun du er inviteret uden partner. 

Jeg ville nok tage en snak med kusinen, måske er du alligevel ikke den eneste der er inviteret uden partner, måske er der en logisk grund. 

Under alle omstændigheder vil du have et bedre grundlag for at træffe en beslutning. 

Det er jo også en mulighed at komme til bryllupet men tage hjem og sove - en slags kompromis,  men også en pointe. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er årsagen til at han ikke er inviteret, er han uvenner med brudeparret?

Hvis det er fordi, det var alment kendt i min familie, at min mand og min kusine ikke kunne fordrage hinanden, så ville jeg tage afsted til hendes bryllup, selvom min mand ikke var inviteret. 

 

Hvis det er fordi de har fravalgt ham for at få en bordplan til at gå op eller fordi de skal spare penge, så ville jeg sige nej tak i protest imod at min mand som den eneste ikke var inviteret.

 

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes du skal melde afbud. Man kunne måske forstå hvis det var en kæreste du kun havde kendt ganske kort tid som endnu ikke var introduceret for famlien. Vores egen datter er blevet inviteret med til kærestens kusines bryllup her i juni selvom de kun har mødt hinanden ganske få gange. I øvrigt et bryllup jeg selv skal spille til da Zez (vores datter) taler en del med deres mormor som derfor vidste at det var noget vi gjorde en del i :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, weekweek23 said:

De har spare han væk. Så derfor har jeg ikke lyst til at tage med. 

 

Som den eneste er din mand blevet sparet væk?

 

Hvis der ikke ligger noget andet bag, så ville jeg sige nej tak og blæse på, om de bliver skuffede i resten af din familie, det er da virkelig no-go, efter min mening.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er fuldstædig enig med Ki, hvis han er den eneste i familien der er sparet væk, så ville jeg heller ikke tage med - og jeg ville fortælle dem hvorfor, både brudeparret og den øvrige familie. 

Redigeret af Frigga
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer